Dayanamıyorum 8 ay!

Sürekli beni istiyor sürekli kucak sürekli çığlık sürekli mızmız normal mi

Uzun zamandır boyle sanırım konularından anladıgım kadarıyla, bir dra mı gotursen agrısı olabilir mi acaba kulağına falan bakarlar deyatlı muayene olur. Sekizinci ayda atak var mı bilmiyorum tabi ama ben dördüncü ayda atak olmasına ragmen goturdum agrısı mı var diye insan endişe ediyor agrısımı var diye..
Diş agrısıdır belki dr bakar yine eger oyleyse agrı kesici falan yazar

Benimki de öyle ayrılık kaygısı yaşadıkları dönemdeler sanırım ondan diye biliyorum

Doymuyor da olabilir

Benimkinin de mızmızlığı, ağlaması, huysuzluğu, biseyler den sıkılıp kucak istiyor 8.ay atağı + diş huysuzluğu da var sanırım bebeğim kulağını tutuyor sürekli :neutral_face:

Diş zamanı evet çok ilgi kucak ister bazı çocuklar beslenme reddi yaparken bazıları memeye daha çok sarılır benimki gibi ve memeyi kendi bıraksa da doymuyor olabilir gelmiyorsa da bırakır benim azalmış mesela takviye yapıyorum ek gıda ve mama

Evet heyecanlanıyor hatta alkış yapıyor

Evet var çok heyecanlanıyor elini kolunu sallıyor, alkış yapıyor.

Bizimki de aynı beni çok darlıyor 6. Dişi geldi gece sık uyanıyor sürekli bana yapışıyor sabrım kalmadı nerdeyse çok yoruldum.

İşte bizde aynı durumdayız beni gördüğü an kucağıma gelmek istiyor ve sürekli kucağımda işlerimi hallediyoruz. Mama sandalyesine koyuyorum bulaşık yikayacagim bağırmaya başlıyor

İki öğün ve tadım yapmaya çalışıyorum normali bu 7 ay için her zaman olmuyor tabi birden sizin 3 öğün + tadım olarak devam edebilirsiniz. Şuan kaç öğün veriyorsunuz bilmiyorum ama birden 3e çıkarmayın tek öğün veriyorsanız zamanla 1 se şuan 2 yapın bir hafta sonra 3 öğüne çıkarın daha iyi olur ben ek mama da veriyorum valla sabrım yok çünkü dişten dolayı düzen kalmadı öğlen uyaniyor günü de geç bitiriyoruz iki dişimiz var iki diş daha geliyor sürekli kucak beni istiyor hep ve her gün bıkkınlıktan ağlıyorum artık başka sorunlarımız da olduğu için

1.5 saatte acıkması 8 ay için çok erken doyduktan sonra 4-5 saat aç durabilmesi lazım diye biliyorum çeyrek doyuyormuş demek ki huysuzluğun bir sebebi de tam doymamak

Evet öncelik bebek ve bunalım onun dışında da rutin sıkıntılar maalesef çocuk çok etkiliyor hayatı birlikteliği

Diş için soğuk uygulama ve rahatlatıcı şeyler deniyor musun ? Öncelik ağrıyı hafifletmek olmalı yoksa devam eder. Bebekler ağrıyı hafifletmek rahatlatmak için sakinleşmek için daha çok emerler benimki de dakika başı istiyor emiyor mu desen doğru düzgün değil etrafı izliyor vs. Ben tetagil kullanıyorum biraz olsun iyi gibi gibi. Zeytinyağı karanfil kürü de denedim jel en son kullanmak gerekir ve içeriği çok önemli Nurse Harvey dentigel kullandım ben içeriği temiz anestezi ve şeker yok. Çok uç noktaya gelince ağrı kesici calpol verdim. Çikmaya yakın çok acı verici oluyor çünkü eti yırtıyor sonuçta uyumuyor bağırarak ağlamalar anlarsın zaten ağrı kesici ver asla geri durma tabiki üst üste verme ama ölçüyü kacirma. Onun dışında sütünü de meyve filesinde döndürüp verebilirsin

Hemen eriyor zaten su olmadığı için buz gibi bogazı üşütmüyor doktor tavsiyesi. Ben ekmek veriyorum eline koparıyor bazen atıyor bazen yiyor göz önünde oldukça benim için problem olmadı hiç. Havuç da veriyorum soyup salatalık elma armut sert oldukları için dişlerini rahatlatsın diye. Yemeklerde de blw parmak besin yapabilirsin havucu ikiye veya dörde bol mesela uzunlamasına haşla kopmasın ama parmakla ezilecek kıvama gelsin o ağzına götürüp yer rahatlar

Ben sağdığım sütü koyup donduruyorum veriyorum soğuk rahatlatıyor zaten çabuk eriyor bisey olmaz

Bizim 6. Diş cikmasina rağmen uyumak istemiyor bugün ağlama krizine girdi bakalım ne zaman uyucak bilmiyorum. Bu hafta beni çıldırtıyor gece sık uyanıyor bunaldım ağlıyorum artık sabrımın son demleri gücüm kalmadı sanırım iyi bir anne olamıyorum ben

İlaç vermedim muhtemelen atak haftası her şeye ağlıyor bana gelmek istiyor gece uykusuna geçmek istemiyor

Aynısı oldu bizdede