DEMİR DAMLASI ? Bebeğimin kanı düşük ne olur öneri?

Ocean kullanıyorum ama 3 gündür kaka yapamıyor acaba kanız mı yapıyor . Bestiron kullanan var direkt ona geçsem sıkıntı yaşar mıyım acaba ? Gaz da çıkarıyor gece ama damla mı yapıyot üşüyor mu anlamadım vucudu hep sıcak ama

Bestiron kullaniyorum memnunum icerigi temiz

Bestiron özel mi reçete ile alınır mı acaba

Bende kullanıyorum ama kakasını rahat yapıyor en az 2 yada 3 kez çıkarıyor bir günde belki farklı bişey olmuştur

Dun bize drumuz sidefer yazdı içeriği temiz kabızlık ve gaz yapmaz dedi.
Et tuketmeye basladı mı bebeğiniz
Eger baslamadıysa yemeklerine kuzu kıyma katın

Ozel parayla aliniyor

Ya ben de 2 aydır Ocean kullanıyorum ama nette demir değerini artirmadigiyla alakalı yorumlar okudum hep düşmüş değerleri bebeklerin. 9.ayda bakılıyor ya kan değerine normalde ne yapsak kafam karıştı benim​:confused: ilk başta kabız yapmıştı ama sonra alışmıştı.

Hasta olursa eğer inşallah olmaz da o zaman verdiğimiz kanda belli olur bakalım hayırlısı.

Bende Ocean kullanmaya başladım bi kaç gündüz kaka yapmıyor ama sonra düzeliyormuş ilk başlandığından öyle kabız gibi etkisi olup geçiyormuş bizimkide öyle oldu 5-6 gün kaka yapmadı ama ek gıda alan bebeklerde 2 günde kaka yapması gerekiyormuş o yüzden kesin kabız yapmıştır bir iki gün daha bekleyin söylediklerine göre geçiyormuş ama iyi takip lazım

Biz 2 aydır kullanıyoruz Oceanı başta yazmışım ama kaçırdınız sanırım :smiling_face: öyle oldu bizimki de geçti yani. Bu arada farklı bir eczaneyo arayıp kullanımı hakkında bilgi aldım. Firmayı aramış sağolsun. Ve 9 kilo bebeğim için günde kilo başına 3 damla demişler. Yani 27 damla :roll_eyes: ben ilk aldığımda eczacı hep kilo başına 1 damla demişti. Demek ki az kullanıldığı için değerlere etki etmemis kullananlarda . Siz nasıl kullanıyorsunuz @İncibebekannesi ?

Özellikle sordum Orzax firmayı aramış yani. Bilemiyorum artık

Yarın bir de ben arayacağım. Sonra bir de bize kilo başına 1 damla diyerek satan eczacıyı arayacağım biraz enerji boşaltmaya ihtiyacım var :sweat_smile:

Ocean kilo başı 2 damla canım

Size doktor mu söyledi acaba?

Bana da doktor 2 damla dedi, yaklaşık 4 aydır o şekilde kullanıyorum

Kilosuna göre artirdiniz mi?

Evet her ay kilosuna bakıyorum o şekilde arttırıyorum. 2 ayda bir doktora gidiyoruz zaten gitmediğimizde de sağlık ocağına gidip bakıyorum.

Teşekkür ederim. Bu arada hiç kan verdiniz mi acaba?

Henüz vermedik bu ay vericez. Birkaç yerde ocean’ın kandaki seviyeleri arttırmadığını okudum ben de :smiling_face_with_tear: umarım çıkmaz demir eksikliği. Bu kutu bittikten sonra bestiron kullanmaya başlayacağım

Ben de okudum işte kafam karıştı. Mecbur kalmadıkça hastaneye gitmiyoruz demir kullanali da hiç kan vermedik. Hususi gidip de vermek saçma olacak gibi geldi hasta olmadan. İnşallah güzel çıkar değeri. Bizi bilgilendirirseniz gittikten sonra çok sevinirim :blossom: