Normalde zaten çok gazlı bir bebek demire başlayınca sanki daha çok huzursuz oldu
Demir damlasi devletin verdiği galiba o genelde kabız yapiyo huzursuzluk yapıyo ben ocean kullandım hem leke yapmiyodu hemde kabız olmadı
Ya evet bende kabız olacak diye korktum ama yok aksi oldu galiba ishal ..zaten huzursuzdu sanki ona başlayınca daha bir huzursuz oldu sancısı bı katb daha arttı gibi yoksa sancısı fazlalaştı da ben damlayamk bağladım bilemiyorum bugün bijr vermeden deniycem insansa değiştireyim
Ben burdaki yorumları görünce demir ilacına başlarken devletin verdiğini almamıştım. Ocean aldım direk. Memnunum hiç bi sıkıntı yaşamadık. Hatta uykusuzluk yapıyor yazan bile olmuştu. Onu da yaşamadık. Normal hayatımıza devam ettik. Hatta iştah açıyor gibi ![]()
Yaa bende değiştireyim ishal oldu gibi geldi pis kokulu yapıyor gece yapmazdı gecede yapıyor büyük çiş sayısı çoğaldı birden bende damladan diye düşündüm
Kullanmaya yeni mi başlamıştın
Evet 5gun oluyor bugün vermedim farklılık gösterirse değiştireyim degilmi 5gundur gündüz hiç uyumuyodu bugün vermeyince 1saat uyudu belkide uyurdu hala oğlum kapıyı sesli ortunce uyandı
Bencede, ben dediğim markadan memnunum tavsiye ederim.
Tamam teşekkür ederim cnm yarın hemen aldirayim![]()
Ben de kullanıyorum ishal yapmadı başka bir sebepten de olabilir ishali doktora danışın bırakmadan bence. İshal varsa zaten karın agrısı huzursuzluk normal belki biraz üşütme kaynaklı ishalde olmuş olabilir ya da başka bir sebepten. ishale probiyotik damla iyi gelir
Her markanın damla sayısı farklı oluyor sinem hanımcım mesela devletin ki bir e bir damla ama diger markaların böyle degil bence kontrole gittiginizde marka farklı kullanacaksan bile doktorunuza söyleyip kiloya kaç damla olacak ögrenip ona göre başlamanızı öneririm
Saolun teşekkür ederim hemşireye yazıp daniştim biraz ara verip tekrar başlayın dedi ama yinede aile hekimine gidip danışarak alırım
4gundur asla uyumuyordu damla.verdigimden beri bugün vermeyince uyudu büyük çiside duzelirse damlaya bağlı olduğunu düşünürüm yoksa dediğiniz gibi usutmuşte olabilir
Sizin bebeginiz 4 aylık sanırım yeni mi başlamıştınız damlaya
Kararı size bırakırlar hangisini kullanmak isterseniz kullanırsınız ama kiloya kaç damla veriliyor bunu aile hekimi bilir mi onda süphede kaldım. Hemşirenin de ara ver tekrar başla demesi de bana tuhaf geldi çünkü neyin sebep oldugunu bilmiyoruz ve eger bebeginiz 4 aylıksa düzenli kullanmak gerekiyor demiri
Evet 5gun oluyor başlayali 4ay 14gunluhiz![]()
Bilmiyorum o şekilde yazdı hatta bişey olmaz dedi ara ver tekrar başka dedi![]()
Her ay gittiginiz çocuk doktorunuz var degil mi sizin
Demir i düzenli kullanmanız çok önemli ara vermek mantıklı gelmedi bana ki neyin sebep oldugunu bile bilmiyoruz belki demirden degil
2aylikken gittik bidaha gitmedik kasabadayiz sürekli gidemiyoruz cnm