Demir damlası kullananlar

Merhaba bebeğim 4 aylık oldu saglık ocagından demir ilacı verdiler kullanınca bebeğim kusmaya başladı ve dili boyalı oldu doktorumuzla görüştüm ve onu asla önermiyoruz kidsfer demir ilacı alın dedi kullanan var mı aranızda nasıl acaba

Kidsfer arkadasım kullaniyor memnun ben kendim bestiron kullaniyorum c vitaminli ve bitkisel icerikli bu ay kan verecegiz bakalim etki etmismi göreceğim 10 aylik bebegim. Ama sağlık ocağindan verilen d vitaminide demiride hic kullanmadim kimse tavsiye etmiyor bebeklere huzursuzluk yaptigi tartisiliyor ne kadar dogru bilmiyorum.

Sağlık ocağından verilen d vitaminini kullanıyorum bir sorun yaşamadım doktorumda kullanabilirsiniz dedi sadece verilen demir ilacını önermiyoruz dedi

Ocean kullanıyorum bende hem boyama durumu yok hem de tadı güzel kızımda severek içiyor

Başından beri ocean kullanıyorum 9 aylık olduk demir değeri iyi çıktı ocean tavsiye edebilirim

Bende kullanmadım doğru mu yapıyorum bilmiyorum

Özel doktorumuz var o da kullanın mutlaka dedi biz kullanmadık bilmiyorum

Kidsfer i kilo başına 1 damla olarak vermemizi söyledi doktor

Bende kullanıyorum bizim ebe devletin verdiğini onermedi farklı bır demir damlası kullanıyorum ocean mikrofer adında

Hangisi?

Ben saglik ocaginkini kullanmadim bestiron aldim icegiri temiz doktorumuzda oneriydi