Demir damlası

Merhaba anneler kızım 4 aylık oldu aile hekimimiz vegaferon demir damlası başlattı ama kızıma 3 gündür veriyorum sürekli kusuyor yavrum kakası koyu yeşil renkte ishal değil ama sürekli kaka yapıyor demir takviyesine başladımızdan beri

Evet aile hekimlerinin verdiği demir damlaları çocuklarda ya kusma ya kabız yapıyor bizde sideferinkini kullandık olumsuzluk yaratmadı 1 şişeyi bitirdikten sonra da ciddi oran da oğlumun demiri yükseldi

O dediğiniz marka biraz öyle etkiler yapıyır eğer imkanınız varsa ocean microfer alın derim . 0.5 kullanabilirsiniz yani içindeki damlacık oranı olarak dedim. 8 aylığız 4 aydır kullanıyoruz

Cok teşekkür ederim bana da fikir oldu bizim doktor da yazdı reçeteye bile bakmadım ne yapsam diye düşünüyordum ekimden itibaren başlayacağız kullanmasak olmaz mı acaba yani artık korkar olduk her ilacı kullanmalı mi bilmiyorum

Merhaba bende sidefer kullanıyorum ama 1 ay içerisinde bitmiyor şişenin yarısı kalıyor. 1 ay içerisinde tüketiniz yazıyor ama devam etsek sıkıntı olur mu çöpe gidiyor yazık birde pahalı yani

Bizde ocean almıstık devletin verdıgı degıl

Biz hep amazon üzerinden sipariş veriyoruz .

Bizim doktor floradix yazmış demir ilacı acaba nasıl kullanan var mi

Sidefer öneririm ben 4. Aydan beri kullanıyorum şuan 14 aylık oldu

1 ay içerisinde bitmiyor kalanı atıyor musunuz kullanmaya devam ediyor musunuz

Şey kilosu kadar mı. Kullanıyorsun acaba yanlış değilsem oğlum için 12 damla dedi

Evet kaç kilo ise o kadar damlatacaksınız

Bu sadece demir ilacı mı yoksa kan ilacı değerini de görüyor mu acaba yoksa kan ilacı için farklı bir ilaç mı kullanılıyor

İkisini kapsayan bir ilaçmış hatta 9. Ay da kan tahlili vardı düzenli kullanım yaptığımız için doktor gerek yok kan vermemize dedi öyle diyim . Kapsamlı bir ilaç yani

Evet kilosu kadar damla veriyorsun. 1 yaşına geldiğinde eğer değeri yine düşükse kilosundan 5damla fazla veriyorsun

Teşekkürler canım bende yeni aldım 1 haftadır falan kullanıyorum normalde d vitamini ayrı kan ayrı kullanıyordum bu iyi oldu

Yanlış yönlendirmeyim sizi yine de sorun ben ekstra d vitaminini de kullanıyorum . Doktorumuz kapsar bir ilaç ama kullanın dedi de vitaminini de.

Yani şu an pedia d diye bir d vitamini. Ocean microfer demir damlası kullanıyoruz bir de biotinidaz eksikliğimiz var bizim biyotin ilacı kullanıyoruz

Sanki bende yanlış anlaşıldım gibi hissettim

Ay ben yanlış anlamışım sanırım . Çok özür dilerim ya @Münevverr o gün bi hatlar karışmış sanırım çok üzgünüm sizi yanlış yönlendirdiysem

sıkıntı yok canım benim 1 hafta sonra kontrol aşımız var o zaman ebeyle bi tekrar konuşacağım