Merhaba anneler kızım 4 aylık oldu aile hekimimiz vegaferon demir damlası başlattı ama kızıma 3 gündür veriyorum sürekli kusuyor yavrum kakası koyu yeşil renkte ishal değil ama sürekli kaka yapıyor demir takviyesine başladımızdan beri
Evet aile hekimlerinin verdiği demir damlaları çocuklarda ya kusma ya kabız yapıyor bizde sideferinkini kullandık olumsuzluk yaratmadı 1 şişeyi bitirdikten sonra da ciddi oran da oğlumun demiri yükseldi
Cok teşekkür ederim bana da fikir oldu bizim doktor da yazdı reçeteye bile bakmadım ne yapsam diye düşünüyordum ekimden itibaren başlayacağız kullanmasak olmaz mı acaba yani artık korkar olduk her ilacı kullanmalı mi bilmiyorum
Merhaba bende sidefer kullanıyorum ama 1 ay içerisinde bitmiyor şişenin yarısı kalıyor. 1 ay içerisinde tüketiniz yazıyor ama devam etsek sıkıntı olur mu çöpe gidiyor yazık birde pahalı yani
Bizde ocean almıstık devletin verdıgı degıl
Biz hep amazon üzerinden sipariş veriyoruz .
Bizim doktor floradix yazmış demir ilacı acaba nasıl kullanan var mi
Sidefer öneririm ben 4. Aydan beri kullanıyorum şuan 14 aylık oldu
1 ay içerisinde bitmiyor kalanı atıyor musunuz kullanmaya devam ediyor musunuz
Şey kilosu kadar mı. Kullanıyorsun acaba yanlış değilsem oğlum için 12 damla dedi
Evet kaç kilo ise o kadar damlatacaksınız
Bu sadece demir ilacı mı yoksa kan ilacı değerini de görüyor mu acaba yoksa kan ilacı için farklı bir ilaç mı kullanılıyor
İkisini kapsayan bir ilaçmış hatta 9. Ay da kan tahlili vardı düzenli kullanım yaptığımız için doktor gerek yok kan vermemize dedi öyle diyim . Kapsamlı bir ilaç yani
Evet kilosu kadar damla veriyorsun. 1 yaşına geldiğinde eğer değeri yine düşükse kilosundan 5damla fazla veriyorsun
Teşekkürler canım bende yeni aldım 1 haftadır falan kullanıyorum normalde d vitamini ayrı kan ayrı kullanıyordum bu iyi oldu
Yanlış yönlendirmeyim sizi yine de sorun ben ekstra d vitaminini de kullanıyorum . Doktorumuz kapsar bir ilaç ama kullanın dedi de vitaminini de.
Yani şu an pedia d diye bir d vitamini. Ocean microfer demir damlası kullanıyoruz bir de biotinidaz eksikliğimiz var bizim biyotin ilacı kullanıyoruz
Sanki bende yanlış anlaşıldım gibi hissettim
Ay ben yanlış anlamışım sanırım . Çok özür dilerim ya @Münevverr o gün bi hatlar karışmış sanırım çok üzgünüm sizi yanlış yönlendirdiysem
sıkıntı yok canım benim 1 hafta sonra kontrol aşımız var o zaman ebeyle bi tekrar konuşacağım
