Demir düşüklüğüne şurup

Kızlar oğlumun demiri düşük çıktı doktor ocean yeterli gelmemiştir dedi ferro sanol b adında bir şurup verdi. Kullanıp memnun kalan var mı acaba ?

Düşük çıkınca yeterli gelmemiş dedi. Bu şurubu da yeni duydum kullanıp memnun kalan var mı diye merak ettim.

Bu şurubu kontrolde Doktor bize de yazdı Normalde bu şurup daha çabuk yükseltiyormuş ama Bunu kullanırken ağız temizliğine dikkat et demişti leke falan yapmasın diye veya huysuzluk yaparsa bestiron damla kullan dedi Ben de direkt bestiron aldım. Ama bu damlanıın çabuk yükselttiğini söyledi zaten özel değil devletin ödediği bir ilaç

Biz daha 3 gündür kullaniyoruz..

4.5 aylik 1 cc dedi doktorumuz kabizlik yok ama bu gece baya kivrandi sanirim damladan oldu

Kullanmaya devam edicem bakalim, cumadan beri kullaniyoruz bu gece zorlandi ama iceriginde zeytinyagi da var