Demir ilacı?

Bugün bebeğimin 4. Ay aşısı vardı kızlar, daha sonra hemşire demir damlası verdi ama yan etkileri olduğunu falan söyledi işte 2 güne 1 kullan, 6 damla her vermeye su ver dedi bide kabız yapabilir desi bunu biliyorum fakat 2 güne 1 kullan demesi kafamı karıştırdı işte ilerleyen zamanlarda dişte leke yapabilir falan dedi, iyide bunları yapıyosa niye kullanayım ki bunu, başka bir marka kullanırım, aylar önce verdiği d vitaminini kullandım sadece 1 kez, oğlum kustu, o yüzden pek güvenemiyorum, sizler sağlık ocağının verdiği demir damlasını kullanıyor musunuz?

Vegaferon 50 mg/ml

Ben kızımda önce sağlık ocağının verdiğini kullanmıştım ama kusarsa verme demişlerdi, o sıra doktor arayışında olduğum için bulduğum doktor da sidefer vermişti memnundum kabız falan yapmamıştı, şimdi oğlumda verdiklerini vermek istemiyorum açıkçası

İşte bilmiyorum kafam karışık ama sağlık ocağının verdiğini kullanmayacağım kesin, fikir almak için buraya paylaştım bende
doktorumuza da yazdım haber bekliyorum, haber gelince yazarım buraya, sizede fikir olur :slightly_smiling_face:

Bestiron yazmış :innocent: sabah akşam kilosu kadar, burdaki çoğu anne de bestiron içerik olarak en temiz demiş zaten

Evet günde 2 kez dedi hatta damlanın prospektüsünde kilo başına 2 damla yazıyo da, doktor kilosu kadar ver dedi

  1. Ay aşısını olduktan sonra verdiler 6 damla ver günlük dedi ben 3 damla vermiştim durmadigi için onda bile direk kabız etti bir iki gün bari kullansaydim hemen mi eder yani çocuk acillik oldu o kadar ağladı sancidan ..pazartesi doktoruna götürecem soracağım hangi damlayı tavsiye ediyor diye

Bizede kilo başı 1 damla dedi bizimki 6800 geldi 6 damla ver dedi hepsi farklı söylüyor

Sağlık ocağından verilen damla mı?

Ferrumda iyi biz kullanıyoruz şuan sıkıntı yok gibi doktor yazdi

Cnm ben doktora ferrum yazdırıyordum ama 9. Ay etki etmemis galiba doktor özel yazdırdı ocean olanın ama hemşire hiç iki güne bir ver demedi ilk senden duyuyorum

Evet o damla

İşte onların verdiği damla iyi değil, oğluma aylat önce d vitamini verdi adı değişik bişeydi, sadece bi kez 3 damla verdim çocuğum çok kustu, doktorumuz bestiron damla verdi sabah akşam 6 damla veriyorum, hem içinde c vitamini de var demir emilimi daha iyi olsun diye, memnunum ben damladan

Valla canım bende şaşkınım öyle dedi hatta dişte leke falan da yapıyor dedi öyle saydıkça sayınca kesinlikle vermedim yani, çünkü d vitamini de vermişti hemşire aylar önce, çocuğum ne kadar kustu, o yüzden pek güvenmiyorum

Ferrumu kızımda kullanmıştım almamış kusmuştu, çocuk doktoru sidefer vermişti onu kullandım belli bir yaşa kadar, işte oğlumda bestiron kullanıyorum