Deniz ve bebekler

Kızlar kızım 9 aylık, denize gitmeyi planlıyoruz.Bebekler için neler lazım?nelere dikkat edilmeli?..Ben mayo giydirmek istiyorum tatlı dursun fotoğrafta çekerim diye düşündüm ama bez işi nasıl olur bilemedim.Siz nasıl yapıyorsunuz fikir verir misiniz?

Ben 8 aylikken goturmustum kulagina dikkat et mayo giydirebilirsin.yuzme bezi giydirebilirsin altina.gunes kremini unutma.
Mumkunse kendin sok suya babalar cok dikkat etmiyo.

Peki mayoyu giydirimce deniz bezi altında çok belli oluyor mu?

8 buçuk aylık kızım, önceki gün denize götürdük biz de. Her yerine güzelce güneş kremi sürdüm ben mayo henüz almamıştım kısa kollu bir tulum giydirdim alt kısmı şortlu kısa bir tulum. İçine yüzme bezi giydirdim gayet iyi oldu şişmedi hiç. Bir de ablamda bebekler için olan bir simit vardı ona oturttuk çok rahat oldu kızım da sevdi.

Teşekkür ederim :strawberry:

Belli olmaz diger bez su alinca gup gibi olur
Agirlasir.

Biz yeni gittik havuzada girdi denizede. Ben uzun kollu mayo aldım şortu ayrı tek parça olanlarda var giydirip çıkarması zor oluyor diye iki parça aldım. Heryeri kapalı olduğu için yüzünü ve bacaklarına krem sürdüm sadece. Bez olarak sleepy aldık. Ama test etme şansımız olmadı kaçırıyormu diye çünkü büyük tuvalet yapmadı hiç. Birde bu bezler çişi tutmuyor havuzdan çıktığı gibi normal bez taktık üstümüze işemesin diye. Kafasını suya sokmadık ortakulak iltihabı olması diye elimizle su alıp kafasını ıslattık denizdede şapkasını hiç çıkarmadık. Islak mayoyla bırakmadım havuzdan çıkar çıkmaz kurulayıp müslin pareo giydirdim. Ben slipstop almamıştım ona pişman oldum ama seninki yürümüyordur çok gerekli değil. Ben bütün vücut suda kalsın diye boyun simiti almıştım ama ağzına su geliyordu biz tutmassak işe yaramadı en iyisi vücuduna tam oturan bi simit galiba. Bide bu vücuda sıkılan sivrisinekten koruyan spreyler varya onu almadığıma pişmanım oğlumun yüzünü dört yerinden sivrisinek soktu nemli yerlerde sivrisinek çok oluyor.

Çok teşekkür ederim bende normal simit alırım.:heart::heart:

Eger mayo giydiricekcen ustu cadirli simit al sicakda yanar yoksa canim. Gunes kremi sapka deniz bezi bunlar olsun bende bidaki ay gidicem sadece cadirli simit almadim daha bezini falan aldimda

Deniz bezide normal bez gibi digeri gibi şişmiyo ama

Biz de agustosun sonuna dogru kastamonuya gitmeyi planliyoruz havasi nasil olur bilmiyorum ..mayo almayi dusunmuyorum cunku denizi sever mi sevmez mi hic bir fikrimiz yok onun yerine sort giydiririm. Sadece gunes kremi hazir . Simit alirmiyiz bilmiyorum .Kastamonu da yasiyan varsa yada giden havasi nasil oluyor. Aksam soguk oluyor mu acaba.

Fikir olarak, yanınızda küçük bir şişme havuzu götürüp içini deniz suyu ile doldurursanız yanınızda çıp çıp suyla oynar :slight_smile:

Ayn katiliyorm cnku denizden korkuyolar bnmki korktu tatile gittimizde hvauza su koydm oynadi dun denize gittim aglamadi alisiyo yawas ywas

Teşekkür ederim mantıklıymış b…:sparkling_heart::sparkling_heart:

Denizde ek gıda işini nasıl yapıyorsunuz hanımlar malum çook sıcaklık var bozulmasın falan termal çantaya ihtiyaç var bide havuzumuzda var bebekler için simitte aldım ama havuzu götürmeyeceğim ya tek derdim ek gıda nasıl olcak bilmiyorum kahvaltı akşam vs

Onun telasi icindeyim bende sicakken kavanozlara corba yapip koyuyolarmis acaba deneyen varmiki

Ayy hiç bilmiyorum ya bende irmik lapası falan yapayım yanıma da muz avokado bebe bisküvisi falan alayım dedim yoğurdu da kavanoza koysam termal çanyaya koysam bozulurmu bilemedim ya valla

Bende büyük termal çantalardan alayım dedim ben bizim içtiğimiz suları falanda soğuk tutar hemde bebişe hazırladıklarımı diye düşündüm ama bakalım nasıl olacak

Benim kızım biberon vs reddediyor içeceğini bilsem bir kutu formul mama ve termosa su alırım ama ne kadar uğraşsamda biberon almıyor ağzına ya kaşık mamalardan alınabilir belki

Uzun yollarda mama veriyom ben ..cok uzun yolumuz 4 saatlik oldu ..daha fazla olursa hazir meyve pureleri ve kefir vs bebegin yiyecegi seyler alirdim ..tutup meyve puresi yapsam o sicakta o kadar soguk olmaz .
Onun yerine sehire girdikcebim şok hazir seyler alirim soguk olsun diye kefir verilebilir. .