Kızlar eşim denize gitmek istiyor ben ise istemiyorum 40 ımız bu ayın 10 unda çıkacak biz ise ayın 26 sında gidicez nasip olursa yeri ayıttırmış kiralık ev tutmuş hadi ailecek olsak sorun değil kayınvalide kayın peder dedesi babannesi elti onların çocukları öyle gidilicek hep onlar öyle giderler zaten birbirlerine bağlılar hem kalabalık die hem de minnak daha çok küçük ilk oğlumda 1,5 yaşında giderken 3 araba gidiyoruz ama yinede zor olur emdirmesi yapması altını alması falan var birde kucakta durcak değil pusette durcak mecbur hem oraya gittin mi cümbür cemaat ilk oğlumda bundan önceki gitmiştim o zmn o 6aylik falan di o zmn bile zorlanmıştim o yüzden bu sene hiç gitmek istemiyorum gitmesem evde kalsam bi kere aklım onlarda kalıcak benim gibi böyle 40ı yeni çıkmış tatil yapmış anneler bana yardimci olur mu lütfen
Ben tatile gitmedim ama kızım Eylül doğumlu 20 günlükken çıkardım dışarı 40 ı çıktığında da ailemin yanına gittik 4 saat yolculuk. Yolculuk sıkıntı olmadı genelde uyudu zaten ama ben böyle rahat davranmama rağmen tatile gitmeye cesaret edemezdim. Havalar çok sıcak, siz zaten tatilden bir şey anlamayacaksınız üstüne birde kalabalık lohusalığınız bile tam geçmiş sayılmaz benim psikolojim kaldırmazdı
Ama tatlı insanlar karışmazlarda bana diyorsan evdeki rutinlerini oradaki evde kalıp devam ettirebilirsen aklının kalmasından, yalnız kalmandan daha iyi tabi. Bebişin konforuna öncelik verirsiniz biraz şamata biraz gerginlik geçer biter belki sanada iyi gelir bilemedim iyi tarafından bakalım ![]()
Canım ben o kadar küçükken gitmedim hiç tatile ama aynı şeyi eşim sunsaydı bana ben giderdim kesin . Gideceğiniz kişilerde kafa dengiyse yardımları dokunacak kişilerse evde tek kalmanın bı anlamı yok açıkçası. Biraz yorucu olabilir evindeki gibi rahat olamazsın tabi ama bı kaç gün farklı ortamda bulunmak sanada iyi gelebilir benim fikrim bu şekilde ![]()
Öyle canım daha böyle küçükken hiç çıkmadım o yüzden çok düşünüp tedirgin oluyorum rahat eder miyim edemez miyim bebeğim üzer mi Üzmez mi daha birçok şey![]()
Evet aslında bi taraftan bakarsam gideyim yapayim değişiklik olsun istiyorum bi yandanda bebeğim daha çok küçük vs düşünüyorum bilmiyorum bakalım ne olucak![]()
Tabi herkesin rahat etme düşüncesi başka başka olabiliyor geniş düşünmek lazim hem kendini hem bebeğini. Bende şunu merak ettim doktoruma danisacagim ama konu açılmışken bebekler denizle ne zaman tanisabilir deniz suyu ne zaman iyi olur bizim ki de iki buçuk aylik
Yok canım ben sokmucam daha çok minik ama doğrusu ne zaman gireceklerini bende bilmiyorum
İyi düşün taşın ama onlar gidip sen kalacaksan lohusa halinle hiçte kalma git sen de ,![]()
![]()