Derdimi anlatim

Kizlar yeri degil biliorum ama anlatacsk kimse olmayinca bende buraya yazayim dedim.

Herseye karisan bir kaynanam var ve ben messfemi lorudugum Halde bununla farkindalar genede herseyin icindeler, ve esim ne hikmetse herkonuda annesini hakli buluyor yani ona kalsa mesafeli davranmam bile hata ama artik çok skldm. Esime diyorum annen herseye kariisyor ee ben ne diyim annemdir diyor. Ayrica kendisi zaten annesine Herseyimizi anlatir yapma diyincede ee ne olmuş annen dir der. Velhasil hep kavga ediyoruz annesinin bu davranislari yuzunden ve ne desemde beni anlamiyor

Nasil sınırlarınızı cızdınız? Gerçi kocam sayesınde herseyın ıcındeler

Benimkiside aynı cnm lavaboya gidecem desen ona bile karıştırdi mesafemi koydum.evimi ayırdım ama yinede çene yapiyo bazen benim eşimde sürekli onu tutar yapacak birşey yok tek farklı noktamız eşim asla benimle.olan şeylerini gidop anlatmaz benimde anlatmamı asla istemez aramızda kalsın der …sen kaynanamla fazla samimi olma oturup muhabbet etme ama suratta yapma eşinle kötü olmaya değmez eğer evin ayriysa bu senin için bir artidir

Eşim ben onlara laf anlatamam anlamazlar dıyp benım altan almamı istyr

Canım ülkeler bile ayrı:sweat_smile: ama herseyın içinde olmak istiyor kadin.

2gün aramasa yok aramadnz yok şöyle yok böyle .bide Altan Altan laf sokuyor bana eşimde hep yok annem şaka yapıyor yok şoyle yok böyle. Canım ben zaten mesafeli bir insanim ama kadin yinede herseye karısıyor herseye lafi var.

Bzmklr geldi bize neymiş niye beni aramdnz niye böyle etmednz yani mecburmym anlamıyorum .

Ayy o kadar haklisinki benim öz kaynanamda aynı arayıp sormayan kadın bı anda arar oldu hergun hergun mecburmuyum bende senin gibi diyorum kızı görecekmiste valla açmıyorum haftada 1aciyorum mesela 25actiim 7gun geçmesen açmam bı değişikler gerçekten kendi oglunu arayıp konuşmuyor hiç sürekli beni arıyor bnde sinir oluyorum bide gel dememizi bekliyor malum kiş geldi kombiden tasarruf edecek​:joy:

Kiz mesela arıyorlar müsait olmuyorum hemen kocami arıyorlar ee aradik acmadi tmmda işim var belkı yani amacnz ne.

Bide neymiş aramadın ee tmm da mecburmym ailem geldi diye aramaya seni. Kocama soyleyıncede ee annem hakli.

Kiz bebek uyuyor mesela arıyorlar soruyorlar uyuyor diyincede bu bebekte hep bizim aradgmz zamandami uyuyor diye soylenıyor.

Aynı cnm aynı geçen hafta aradı rahatsizdim açmadım ben her halimi görüntülü bir şekilde göstermek zorunda değilim dediğin gibi ama yok.acilacak hemen eşime arka arkaya onunaramiş oda kolay kolay açmaz sürekli arayınca açmış karın acmiyo demiş bana dedi ara şunu aradım bide diyo.basrimi söyledi hee dedim çocukların sınavı var onlara çalışıyoruz felan hiç hepsi bir ayrı alem canlari sıkılıyor ya bize düşüyolar valla eşimde usteleyince her aradığın açmak zorunda değilim kendin aç o zaman dedim

Özeldem yazablrmym sana​:sweat_smile: icimi dökeyim

Tabiki cnm

Bence burda sorun anne değil eşiniz.benxe aynı şeylerden geçtim ama eşime son bir konuşma yaptım bu konuda ben her gün aramak sormak zorunda değilim kızımın her şeyini demek zorunda değilim yaptığım yemeği gittiğimi geldiğimi demek zorunda değilim o senin annen istediğim gibi görüş beni ilgilendirmez sizin ilişkiniz ama ben evime taş değdirtmem demiştim . O günden sonra problem yaşamadım.eşime dedim denge çubuğu sensin burda hakem olacak sensin bana geldiğinde annemin huyu bu diyorsan annen beni çekiştirdiğinde de anne kızım huyu bu demelisin dedim . O saatten sonra öyle olaylar yaşamadım sıradan hayatımıza devam ettik . Bu tek anne için geçerli değil

Evlilikte denge kendi tarafı ile erkek olacak . Kadın da kendi ailesi içinde öyle olmak zorunda . Esas olan şey hayatta da dengedir onu kuruyana ne ala ama korumuyorsa ömür gider

Ah ne güzel yazmisn . Ben esime Ben konusmak zorunda degilim dedigimde delirdi, yok seni soruyorlar nasil diyecem konusmak kstemiyor diye falan filan, dedim sende deme konusmak istemiyor de isi var . Öyle bende Sevmiyorum herseyi soylemeyi göstermeyi ama yok herseyin icindeler . Laf sokmalarindan bahsetmmiyorum hic. Esimle cidi bise konusamiyorum ki hehe Tm dyp gecer sanki karsimda 5 yasindaki cocuk var.

Bazen şey dusunuyorum acaba bu şimdi diyor karim zamanla benim dedigimd gelir mi kafasinda mi yoksa bukadae da olmaz, ailesinin nasil oldugunu bildigi Halde Herzaman onlari savunur yk bizi dusnuyrolar yok saka yapiolar bahaneleri bitmiyor. Annesine kalsa ne yapsak gidp ona hesap verecez elinde oynatacak.

Mesela bazen kocamla kavga edıyoruz biseler soyluyor bende tepki gösteriyrum haklı olarak sonrada ee ben bişe yapmıyorum sen hep tartısma cıkarıosun diyor bana

Ev üstüne ev olmuyor çünkü beraber yaşadıkça evin büyükleri herşeye karışıyor ev kendinlerinin gibi davranıyor kayin babayla yasiyriduk bizde herşeye karisirdi evin içinde kaynana gibiydi hiç memnun değildim en son diğer gelinde kabul etmeyince hep bizde kaldığında gına gelmişti ve evini ayırdı şuan hala bize gelip gider ama yine aynı en azından ev ayrı gidene kadar hiç rahat değilim her hafta sonu gelir iki gün kalır ev kendi gibi harejye eder ve soylerde bu ev benimde evim diye halbuki kendi eviniz alırken hiç katkıda bulun maddi çenesi çok yakında memleketine gidecek bakalım lafta degilse

2 hatta 3 senedir bu şeylerin içindeyim çok kavgalar oldu buna benzer küçük büyük olaylar . Hep eşime derim bizim aramızda çatışma varsa sebebi senin hakimlik yapmaman dengeli kurmadan diye ben ona karışamam istediği arasın ama benim çizgini aşanı aramam. Kaynanama başta demiştim anne olursan kız görürsün kaynana olursan gelin dite . Geçenlerde bir laf etti bunlar ilgili sen iyi kaynana oldum bende gelin sana demiştim dedim

Sınırını koru yılma da ama akıllı davran ilerde eşin ister istemez görüyor malesef benim 3 yılımı aldı ama olmuyor değil olur canını sıkma