Dertleşelim

5 aylik bebeğim var bazen cok bunalıyorum zor uyuyor veya durmuyor bilinçli yapmıyor bebek o sonuçta bunaldığım ve kızdığım için pişman oluyorum bazen eşime veriyorum akşamlari genelde o uyutuyo mama ve emzirme seklinde ilerliyoruz yorulduğum icin emzirmek istemedim mesela mama vermek geçti içimden bunu içimden gecirmek bile çok kötü bence aylarca emsin mama da zor durumda vereyim diye düşünürken

Ben hiç mama verme tarafında değilim oğlum 8 buçuk aylık oldu 6 tane diş çıktı ve bazen canımı çok yakıyor emzirirken ama mecburum dayanmaya çalışıyorum. Ek gıda yüzde 30, anne sütü yüzde 70 dedi doktor. 9. Ayda yüzde 50olacak dedi biraz daha azalmasını istiyorum

İnanın yalnız değilsiniz hepimiz sizinkine benzer durumlardan geçiyoruz hele bir de desteksiz bakıyorsanız gerçekten zor geçmiyorum diyen bence yalan söylüyordur ya da yardımcı olan birileri vardır yanında tüm gün bebekle ilgilenmek bir yandan evi çekip çevirmek ve bunlardan yorulmak çok normal eski hayatımızı kendimize ayırdığımız saatleri düşünmek acele etmeden işlerimizi halletmek hepimiz özlüyoruzdur bu yüzden kendinize kızmayın mama veriyorum diye vicdan da yapmayın o da bebekler için tabii ki anne sütü öncelikli olan ama zararlı bir şey değil mama en önemlisi kimseyle kendinizi kıyaslamayın hele sosyal medyada full makyaj uyanıp sakin sakin bebek videoları paylaşanlara hiç bakmayın bile hiçbirinin arka planını bilmiyoruz eşiniz ilgilenirken siz de kendinize iyi gelen bir şey yapın enerjinizi yerine getirir ve unutmayın evet biz anneyiz ama önce insanız her an dört dörtlük olamayız :smiling_face:

Bende öyle 6.5 aylık ve hiç durmuyo tek başımayım eşim işten gelince biraz bakiyo ama kızım sürekli beni istiyo geceleri desen sürekli kalkiyo uyku bölündüğü için zaten bi sersemlik oluyo sabah erkenden kalkıp bide gündüz yoruluyorsun o kadar yorgunum ki bazen oturup ağlıyorum cok bunalıyorum bi böyle tek başıma çıkıp hava almak istiyorum vicdan yapıyorum sonra bilmiyorum çok karmaşık eşim yardım ediyo elinden geldiğince ama ona bile içimden çok gıcık oluyorum sinir oluyorum geceleri ben uyanıyorum o uyuyor diye ama oda çalışıyor kıyamıyorum kalksa ne yapacak diyorum meme bende yani karışık gerçekten zor zorlanıyorum :upside_down_face: