Kızlar o kadar doluyum ve o kadar kötüyüm ki kendimi o kadar yetersiz hissediyorum ki kızım uyku konusunda beni o kadar bunalttı ki doğduğundan beri aynı sorun uyumuyor asla düzeni düzenini tutmuyor ve ben ne yapacağımı bilmiyorum kafayı yemek üzerereyim o uyumayınca bende geriliyorum bağırıyorum istemsizde çünkü kendime alan açmak istiyorum o kadar yorgunum ve kendimi hiç iyi anne hissetmiyorum eşim yanımızda değil desteksiz çocuk büyütüyorum ve ek gıda konusuna gelirsek asla ama asla sevmedi yani yemeğini yedirene kadar akla karayı seçiyorum ne yapacağımı hiç bilmiyorum gerçekten iyi hissetmiyorum ![]()
![]()
Aynı sorunları bende yasiyoeum sabır etmekden başka çaremiz yok ek gıda beninkide tam alışıyor geri hastalık diş yemek istemiyor şuan 10 ay 16 günlük sadece meme emiyor her seferinde yatırmak için yemekleri elimden geleni yapıyorum kaç defa ona özel hazirladiklarimi döktüm yemediği için artık pes ettim saldım genede kendi yediklerimizden vermeye calsiyorum ama çok az ucundan alıyor en azından diyom yemek yemeyi öğreniyor ne yapayım yer bir gün elbet uyku sorunu biİzme de var düzen oturkitor dişlerden maalesef iki yaş da anacak rahatlariz gibi yani öyle öyle umit ediyom diş bitse atak başlıyor ben umudumu kestim bu şekilde yasmaaya alsitim gündüz vakit buldukva yat dinlen o uyuduğu da ben arada öyle yapiyorim yoksa sersem gibi geziyorum
Eşinizin uzak olması kötü olmuş benim de tek destekçim eşim onun haricinde hiçbir desteğim yok. Tek bebek büyütmek gerçekten çok zor ben hayatımda hiçbir şeyde bu kadar zorlanmadım.. uyku problemi bizde de var önceden uykusuz kaldığımda tüm günüm kötü giderdi artık zombi gibi gezmeye alıştım galiba .. Allah yardımcımız olsun sağlıkla büyüsünler hep bu günler de geçecek diye kendimi avutuyorum o uyuduğunda ben de uyuyup dinlenmeye çalışıyorum. Dr umut özdölün uyku eğitimi videoları varmış YouTube kanalında onları izleyerek kendin belki düzene koymayı denersin uykularını. Uyku eğitimi fiyatları cidden uçuk
İnanır mısın dün akşam dokuzda uyudu ve sabah sekizde uyandı yani bunu yapan çocuğun şuanda şu saatte uyuyor olması gerekmez mi ? Saat dokuzdan beri karanlık odadayız ha uyudu ha uyuyacak diye uykusu da var yani bütün uyku sinyallerini veriyor ama bir türlü dalamıyor aşırı derecede direnç var göğsüm acıyor artık emzirmekten de tiksindim
Günü gününü tutmaz ki bu bebelerin
benim oğlum da hala uyumadı yalnız değilsin.. maksimum yarım saat uyutmayı deniyorum uyumuyorsa ara verip bir saat sonra tekrar deniyorum böylelikle benim de sinirlerim çok zıplamamış oluyor tavsiye ederim ![]()