Destekli oturma

Merhabaaa bir şey sormak istiyorum. Oğlum önümüzde ki hafta 6 aylık olacak. Bazı aile büyüklerimiz 6 aydan önce oturtma dedikleri için ben pek oturtmadım. Şuan oturtmaya başladım yavaş yavaş kafasını dik tutuyor ama oturttuğm zaman direkt ayaklarını tutup öyle iki büklüm kalıyor sırtı dik bir şekilde durmuyor normal mi?

Öncesinde oturtmadığın için bilmiyor biz iki aylıkken kucakta dik oturtmaya başladık öyle istiyordu çünkü. 5 aylıkkende yanlarına destek koyarak oturtmaya başladım öyle iki büklüm olmuyordu. Arada öyle ayaklarını tutuyordu ama kendini dikleştirebiliyordu.

Şuan yapsam düzelir mi bu şekilde devam etnez dimi?

Düzelir tabi arada mama sandalyesi varsa onada koy onda daha dik durur.

Teşekkür ederimm​:smiling_face_with_three_hearts: