Devlet hastanesi sünnet

Devlet hastanesinde 2 3 aylık bebeği sünnet yapar mi? Ve hangi bölume randevu almaliyim

2.5 aylıkken oğlumu devlet hastanesinde sünnet ettirdik. Çocuk cerrahisinde başvurmanız gerekiyor.

Ben randevu alabilir miyim Yoksa doktor mu açmali alani

MHRS den randevu almayı deneyin. Eğer alamazsaniz çocuk doktorunun konsultasyon açması gerekir. Ben direk çocuk cerrahi rsndevusu aldım diye hatırlıyorum ama eminde değilim. 15 ay geçti neredeyse

Sizce 2 bucuk 3 aylikken sünnet Yapmak mantikli mi önerir misiniz? Benim oglum iki aylik yapmak istiyorum

Bence çok Mantıklı bebeğim 3 aylık 40 ı çıktığı gibi sünnet yaptım o kadar rahat ki bebeklerde anlamadığı için ve altında bez olduğu için hemencecik iyileşti

Sadece ilk gün zorlandı bebeğim oda sadece çişini yaparken ağladı o kadar onun dışında bir sıkıntımız olmadı çok şükür bir haftada iyileşti

Çok mantıklı tabi çocukta travma olmuyor hızlı iyileşiyor

2.5 aylıkken yaptırdım çok kolay geçti bizim için dönmeyi falan bilmediği için sabit yattı hareket etti ama küçük olduğu için yavaş hareketlerdi

Çocuk cerrahisi ile görüştüm.Bizim burada devlet hastanesinde anesteziler almıyorlarmış. Yani anestezi kabul etmiyor 1 yaşından önce dedi. İlk oğlumu 3-4 aylıkken özelde yaptırdım. Sanırım yine özelde yaptıracam.

bizim doktor 10 kilonun ustundeyse anestezi veriyoruz demişti oda takriben 7 8 aylik bebek oluyo onlarda çok hareketli ve ağlama vs olacağı içinmiş

Bende 26 günlükken yaptırdım bir gece ağrısı oldu sadece dikişleri de 3 günde iyileşti pansumanı söküp banyo yaptırdık. Çok memnun kaldık şuan kafamız rahat iyi ki yaptırmışız diyoruz

Devlet hastaneleri genellikle 1 yaş öncesi almıyorlar biz birkaç tanesine sorduk öyle söylediler bizde sürünmeye başlamadan yaptırmak istiyorduk hem çocuk büyüyünce genel anestezi veriliyor diye özelde yaptırdık 26 günlükken anestezi verilmeden yapıldı 3 günde de iyileşti

Biz büyük oğlanı 20-25 günlükken yaptırmıştık. Eşim işin vermem diye gizli gizli randevu almıştı. Neden izin vermeyeyim eninde sonunda olacak. Olsun bitsin kurtulalım bu sıkıntıdan demiştim. Büyük oğlanı sabit tutamamislar mecbur genel anestezi altında sünnet oldu. Küçük oğlan lokal anestezi ile sünnet oldu. Hatta küçüğün yanında bende vardım. Her anına şahit olmuştum.

Doktorumuzla hatıra fotoğrafı bile çektik :joy:

MaşaAllah maşaAllah :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Özelde hafif sedasyon ile yapıldı. Ama bir klinik varmış ora ile görüşeceğim. Klipsli yada dikişli yapıyorlarmış ve anestezi fln hiçbir şey vermeden. Bir tanıdık yaptırdı memnun kaldı. İnşaAllah iyi olur. Büyüdükçe geç kaldım diye endişe basıyor :sweat_smile:

Bızde 8 aylıkken gıttık doktor bız hekim olarak onermıyoruz demıstı tabıkı sız isterseniz yaparım dedı ama bana sorarsanız yaptırmayın henuz cok kucuk anestezi almasın dedı çeşitli komplikasyonlar yaşanıyor ve ölümle sonuçlanmalar bıle olabiliyor dedı bu benı cok korkuttu ve erteledim en az 2 yaşına gelsin bana sorarsanız 5 yaş dedı

Maşallah çok tatlı bebeğiniz geçmiş olsun. Bizimki hafif sedasyonla uyuyarak girdi çıktı ameliyata hiçbirşey hissetmedi içerde uyanmamış bile lokalden memnun kaldık yani biz.

Klipsli yapılanı bizde duymuştuk çevremizde yaptıran kimse yoktu tereddüt ettik geleneksel olandan devam edelim dedik. Çok şükür lokal ile sorunsuz oldu çıktı. Benim tavsiyem çocuk bir iki aylık geçmeden yaptırmak kim geç bıraktıysa pişman çünkü büyükken yaptırmak daha zor

Valla adamın varsa devlet yapar yoksa 1 yaşından önce pipisinde sorun yoksa yapmıyorlar direk çocuk cerrahisi ne mhrsden alabilirsin erken yaptırmak iyi anastezi almamış oluyor lokalle hallolur 4.ayina girmeden yaptırdım bnde