Dığum sonrası kanama

İyi akşamlar kızlar 12 gün önce normal doğum yaptım 3 gündür kanamam durmuştu ama daha yeni lavaboya gittiğimde kanamam olduğunu gördüm normal mi sizce bu 3. Doğumum diğerlerinde byle bişey olmamıştı dikişlerimdede bi sıkıntı görünmüyor niye byle oldu acaba

İnşallah canm

Daha lohusasin canım çok normal bende de bir kesilip bir daha kanıyordu 40 cikana kadar düzensiz kanamaların çok normal endisenlenme ben 4 ay oldu doğum yapalı daha düzene girmedi tam anlamıyla

Yaaa bnde dedim acaba adet mi oldum yoğun bi şekilde kanama var çünkü

Yok canm adet değildir lohusa kanamandir kaldı ki daha 12 günlüksün kesilip tekrar kaniyacak 40 na kadar