Dikey Süpürge Önerisi

Merhaba kızlar aranızda Philips kullanan var mı? Dyson istemiyorum. Bosh istiyordum ama kötü yorumlar gördüm aklıma Philips 7000 serisinde ama borusu kırılan olmuş çok kararsızım. Tefal da baktım biraz kullanan varsa yorumlarınızı beklerim

Bende bekleyim ama butcem kısıtlı 5,6 bin arası dikey supurgelere bakıyorum.

Ben grundig kullanıyorum memnunum 3.seneye döndü şu an Philips 7000 serisini de yan bina komşum eşimin teyzesine aldık ıslak kuru özellikli paspas yapacağı zaman ıslak mop kısmını takıyor gayet emiş gücü de iyi

Az önce pirantech e baktım yorumları guzeldi ben Fantom kullanıyorum hatta bir ara Dyson karşılaştırmasi yapılıyordu hemen hemen aynı Cook memnunum ama 2 kere kırdım küçük bir parça için büyük kırık gibi bantliyorum bende arıyorum süpürge

Kiwi Kvc-4040BLF Katlanabilir Şarjlı Bldc Motor Dik Süpürge. Bununda yorumları güzel

Dyson v15 ile v12 baktım ama parçası çok pahalı eğer bosch alırsanız parçasını kolay kolay her yerden temin edebilirsiniz

Philips 9000 serisi şikayet çok alıyoruz bu aralar demişti satıcı ya dyson al ya da bosch al demişti

Merhaba ben 5 sene önce bosch seri 6 süpürge almıştım sessiz çalışması güzel günün her saatinde rahatlıkla kullanılabilir ama çekim gücü çok kuvvetli değil saçları falan iyi toplamıyor bir de iki aküsü olmasına rağmen şarjı çok çabuk bitiyordu yedek aküyü takıyordum iki aküyle evi zor bitiriyordum bu tabi ki evin büyüklüğüne göre değişir benim evim büyüktü o zaman. Sonra bozuldu öne doğru giderken çektiğini geriye doğru giderken boşaltıyor orjinal yedek parçasını aldık değiştirdik ama yine de yeterli emiş gücüne sahip değildi. Acil misafirim gelecek diye gidip A101 de fantomun dik süpürgesini aldım dc 500 serisi. Biraz sesli çalışıyor ve kablolu ama böyle bir güç görmedim daha önce bir tane toz tüy bırakmıyor hafif olması da güzel. Sesli çalıştığı için gece ve sabah saatlerinde kullanamıyorum Asil de sürekli bir şeyler döküyor diye onu anneme verip yeni bir süpürge almak istedim. dyson v16 aldım çok memnunum :smiling_face:

Evet bu yüzden dyson istemiyorum

Merhaba ben tefal kullanıyorum çok memnunum mağazada bakdığımda çekim gücü vs diğerlerine göre bana daha iyi geldi şarjı da uzun süre gidiyor normal modda 2+1 evi iki kere süpürüyor ıslak modunda biraz daha hızlı bitiyor şarjı ama temizliğim yarıda h kalmadı. Tek sorunu bambu halılarda çekim gücü fazla olduğu için fırçası dönmüyor bazen tavsiye ederim

Hangi modelini aldınız

Bu modeli kullanıyorum memnunum siz daha iyi araştırırsınız tabi. Çok fazla anlamıyorum bende ama her ne marka alırsanız alın watt gücüne dikkat edin

Çok teşekkür ederim o kadar çok araştırdım ki beynim durdu. Bende çok anlamıyorum bu airwatt olayını :smiling_face_with_tear:

Bende 6 bine altus aldim elim ayağım müthiş rahatlık tavsiye ederim aylardir kullanıyorum sonuç süper

Linkini atar mısın trenyolda varsa .

Mağazadan aldim canim acik hesaptan ben İnternet den alışveriş yapmayı bilmiyorum

Kızlar samsung kullanan var mı

Tmmm canım tsk ederim yıne de. .

Dyson istemiyorum demişsiniz ama ben Dyson kullanıyorum. Sanırım 1 yılı geçti. Çok memnunum ve hiç sıkıntı yaşamadım ergonomik oluşu ve hafif oluşu ben çok cezbetti. Bu gün bozulsun yine Dyson alırım.

Anneler günü hediyesi almış eşim yarın teslım edilecek bu model cok iyiymiş çok araştırır boyle seylerı bende bilmiyorum deneyip bakıcam

Bir yeri bozulduğunda Parçası pahalı diye almak istemiyorum