Merhaba hanımlar 15 gün önce doğum yaptım dolgum vardı kırıldı ağrıyor hastaneye gitsem işlem yaparlarmı bilgisi olan yazabilirmi
Merhaba. Malesef yapmıyorlar sarımsak ezin az tuzla benim de öyleydi çareyi öyle buldum doktor önermişti tuzlu su ile gargara yapım bir de . Ama gitseniz ilaç verebilir augment miydi adı ondan veriyor parol bir de .
İlacı da emzirme yaptıktan sonra 4 saat sonra yeniden emzirme yapabiliyorsunuz sütünüzü sağın öyle gidin depolayan yani bebeğinize göre
Sumak kaynat karanfil ile kaynat gargara yap
Üç aylıkken dış çektirdim oluyor sadece üç saat emzirmiyorsunuz emzirmeden öncede yarım çay bardağı sağıp atın tabi bu üç saat içinde tekrar açılabilir önceden bir gün öncesi biraz sağım yapıp saklayın ağlarsa veririsiniz doktor bilgi veriri zaten ama devlet hastanesi uzun sürer imkanınız varsa özele gidin geçmiş olsun
Evet ozelle konuştum onlarda aynı şeyi söyledi 3saat emziremezsiniz dedi öyle yapacam artık sütümü sagcam.