Merhaba guzel anneler![]()
Bebegim 9 aylık oldu. Yeni cıkan mini mini iki tanecik dişimiz var(masallah diyelim![]()
)
Siz bebeklerinizin diş agız temizliğini bakımını yapıyor musunuz, diş bakımı nasıl yapılır şu aralar kafama takıldı size sormak istedim
Maaşallah
Bizim de 4 dişimiz var artık
(9,5 aylık ) Ben bunları aldım fırçayı kendi ısırıyor o arada alıp pirinç tanesi kadar macun koyuyorum. Yese de sıkıntı olmuyor zaten. Ardına su içiriyorum. 2 hafta oldu kullanali. Bazen sabah bazen gece uykusuna geçmeden veriyorum. Tiksinmesin diye her gün vermiyorum bazen parmak kaşıyıcıyı kemiriyor ben de biraz kaşıyorum temizler gibi. Şimdilik böyle ![]()
Arkadaslar hepinize teşekkür ederim ![]()
@Nurymz parmak fırcası kullanıslı gibi geldi bana ilk etapta bu fırçayla deneyeyim bende o zaman teşekkürler ![]()




