Diş çıkarıyor olabilir mi 🥺

Bebeğim tam 5 buçuk aylık ateşi 39lara çıkıyo dünden beri acaba üşüttük mü diş mi çıkarıyordur erken mi şişme yok dişlerde ama kalınma salya çok fazla korkuyorum ateşten calpolle düşüyo 4 saate geri çıkıyo

Diş okadar ateş yapmaz normal değil bence bir doktora gitmeniz de fayda var

İshali de var normalde katı olmaz ama çok daha sulu ve kaka sayısı 5i buldu diş ishal yapmaz heralde şimdi de ağlama krizleri başladı acile götüreceğim ama oralar daha berbat hava da çok soğuk iyice hasta edersem diye korkuyorum

Mutlaka götürün ateş ishal ve kusma varsa özellikle beklemeyin

Diş de yüksek ateş yapar ishal de yapar ama enfeksiyon da olabilir acile gitmenizde fayda var,ayrica soğuk hava ateşine iyi gelir korkmayin

Kusması da başladı ateşliyken acildekiler damar bulamıyor defalarca deliyorlar ellerini diye bekledim biraz ama kusma da başladı halsizlesti babasını bekliyorum götüreceğim dua edin iyi olsun içim gidiyo halsiz halsiz bana bakarken

Çok teşekkür ederim :pray:t2::pleading_face::heart:

Diş atakları ishal de yapar ateşte… iki çocuğum var büyük oğlan diş çıkartırken ishal ve ateşten mahvolmustu. Ama küçük oğlanda o kadar kötü gecirmiyoruz

Merhaba nesi varmış acaba geçmiş olsun

Merhaba gittik viral panel denilen bi test yapılar sürüntü alıp enfeksiyon çeşidi bakteri virüs ne varsa ona bakıyorlarmış sanırım gaita kan derken herseye baktılar viral enfeksiyon dediler dişle alakası yokmuş ateşini düşürdük şükür çok fazla terliyor suan ama 39bucuğu gördü ateşi iyi ki hemen gitmişiz kötü sonuçlar olabilirdi buraya danışmak iyi oluyor tecrübeli annelerden bilgi almak hepiniz iyi ki varsınız :two_hearts: