Kızlar bebeğim 11ayina girdi alt dişi patladı patlcak dün sürekli kustu 3defa kustu nerdeyse acile getrdik rotgen çekildi midesinde hareketlilik var dedi doktor midesini usutmus olabilir dedi iğne yaptilar iğneden sonra kusmadı durunca eve geldik ama dış belirtileride devam edyo ishal oldu bugün, ve şuan yine kusar gibi oldu ama durdu kusmadı midesinden geliyo geri gidiyo sanki acaba dişten dolayi olabilir mi sizdede dış dönemi kusma oluyormuydu istahida yok memede sürekli çok az yiyor yersede
Bu köpek dişleri çıkarması daha zor diyolar gerçekten öyle mi? Yani digerlerinden daha zorlayıcı mı şuan size?
Anladım çok teşekkür ederim
Allah hepimizie kolaylık versin
Geçmiş olsun cnm arkadaşimizin dediği gibi usuttugu içindir dişle alakasi yoktur birde her bebek aynı olmuyor kimi hiç ateşi felan olmadan çıkarıyor bir tanidigimin bebesi maşallah hiç nasıl cikardi anlamadılar bile ..kimide bizimkiler gibi ateş ishal olup zorluyor Allah kolaylık versin cnm tez zamanda çıkarır inşallah bebişimizde
Aminn Allah razı olsun valla okadar zor ki birde evin yukude bizde olunca hepten bunaliyor yoruluyor insan![]()
![]()
Gerçekten öyle Allah yardımcımız olsun güç kuvvet versin bize ![]()