Daha onceki dişlerinle bu kadar olmamıştı ama azı dişi sebebiyle mi bilmiyorum zorlanıyoruz. Siz nasıl geçirdiniz bu süreci
Bizimki de iştahsız birkaç kaşık çorba içti o sabah uyudu zorlamıyorum yemek isterse yer diyorum çünkü zorlu surec geçiriyor ucu çıkmış bizimde tam patlamadan rahat edemiycek
Sizin de azı dişleri mi
Aynen bizimde azı alttakiker geliyor biri çıkmış gibi diğeri çok az patlamak üzere
ondan zorlamıyorum valla ne yapayım o kadar özen yap kafa çeviriyor bide alerjik bebek daha detaylı hazırlıyorum düşün seçenek de az bnde
inşallah geçecek daha güzel günlerimiz gelecek annesi
İster istemez yemek zor oluyordur çiğnemek ondan onuda anlıyorum biz dayanamıyoruz valla o ne yapsın
Haklısınız. İnşallah kolaylıkla geçiririz bu süreci![]()