Diş çıkarma iştahsızlık

Daha onceki dişlerinle bu kadar olmamıştı ama azı dişi sebebiyle mi bilmiyorum zorlanıyoruz. Siz nasıl geçirdiniz bu süreci

Bizimki de iştahsız birkaç kaşık çorba içti o sabah uyudu zorlamıyorum yemek isterse yer diyorum çünkü zorlu surec geçiriyor ucu çıkmış bizimde tam patlamadan rahat edemiycek

Sizin de azı dişleri mi

Aynen bizimde azı alttakiker geliyor biri çıkmış gibi diğeri çok az patlamak üzere :smiling_face_with_tear: ondan zorlamıyorum valla ne yapayım o kadar özen yap kafa çeviriyor bide alerjik bebek daha detaylı hazırlıyorum düşün seçenek de az bnde :smiling_face_with_tear: inşallah geçecek daha güzel günlerimiz gelecek annesi

İster istemez yemek zor oluyordur çiğnemek ondan onuda anlıyorum biz dayanamıyoruz valla o ne yapsın

Haklısınız. İnşallah kolaylıkla geçiririz bu süreci​:pink_heart: