Merhabalar 4 aylık bebeğim var diş etleri 3-4 gündür şişmiş salyası akıyor ve ağlıyor sürekli biberonu zor alıyor doktorumuza söyledim tetagil granülü almamı önerdi jel önermiyorum dedi kullananlar var mı memnun musunuz
Biz kullandik canım işe yaradı mı bilmem inan ama memnun olanlar var tabi
Söyle soyleyim cok fazla kullanılırsa zararli. Bende calgel kulaniyorum suanlik için iyi ustune calpol da veriyorum o zaman daha çabuk sakinlesiyor
Tetagil granül kullanıyorum fayda gördüm hafiflettiği ni düşünüyorum. Jel hic kullanmadim
Ben de Caljel kullandım başta ama etkili olduğunu düşünmüyorum. Tetagille devam ediyorum şimdi. Arada Calpol ancak geçiriyor ağrısını.
