Diş çıkarma jeli kullananlar

Merhabalar 4 aylık bebeğim var diş etleri 3-4 gündür şişmiş salyası akıyor ve ağlıyor sürekli biberonu zor alıyor doktorumuza söyledim tetagil granülü almamı önerdi jel önermiyorum dedi kullananlar var mı memnun musunuz

Biz kullandik canım işe yaradı mı bilmem inan ama memnun olanlar var tabi

Doktorumuz tetagil ve bu jeli önermişti. Jel daha uygun olduğu için bunu almıştım. Bi kaç kere kullandık faydasını gördük

Söyle soyleyim cok fazla kullanılırsa zararli. Bende calgel kulaniyorum suanlik için iyi ustune calpol da veriyorum o zaman daha çabuk sakinlesiyor

Tetagil granül kullanıyorum fayda gördüm hafiflettiği ni düşünüyorum. Jel hic kullanmadim

Ben de Caljel kullandım başta ama etkili olduğunu düşünmüyorum. Tetagille devam ediyorum şimdi. Arada Calpol ancak geçiriyor ağrısını.