Diş çıkarma-meme reddi. Desteğinize ihtiyacım var kızlar 😔

Selam :cherry_blossom: Çaresiz kaldığım, çözüm bulmaya çalıştığım bir konuda sizlerin önerilerinize ya da moral olarak desteğinize ihtiyacım var :confused: Bebeğim 9 ay 22 günlük. Temmuz ayı içerinde önce 3 dişi çıktı. O zaman emmeyi ara ara reddetti. Günde en az 2 kezde olsa emdi. Emmediği zaman biberon ile verdim nadiren. İki üç gün içinde meme reddi bitti. Düzenli emmeye devam etti. Ayın sonunda 3 dişimiz daha çıktı. O süreçte hiç emmedi. Memeyi ne zaman versem reddetti. Diş sancısıdır, damağı ağrıyordur diye biberon ile vermeye devam ettim. Gece de dahil uykulu da olsa keyfi yerinde de olsa hiç emmek istemiyor. O yüzden düzenli sağım yapıp biberon beslemeye devam ediyorum. Bebeğim emmeyi bırakalı 1 hafta olmak üzere. Anneliğin verdiği duygusallıkla emmeyi bıraktığı için kendimi çok kötü hissediyorum​:pensive_face: Benim ve eşimin ailesi bu konuda biberon ile verme aç kalsın. Ek gıda da verme. Ağlarsa ağlasın bir dene. Aç kalınca memeyi emmeye başlar belki diye öneride bulundu. Dün ve bugün denedim. Bebeğim yaklaşık 5 saat aç kaldı. İkisinde de memeyi reddetti. Ve sonunda kıyamadım verdim. Daha ne kadar aç bırakabilirdim. Diş çıkarma sancımız bitti ama bebeğim artık emmeyecek diye düşünüyorum. Sizlerden bu konuda moral ve öneri istiyorum​:folded_hands: Bebeğim tekrardan emmeye başlar mi ? Emmeye başlaması için neler önerirsiniz ? Emmeyi bıraktığı için kendimi duygusal olarak iyi hissetmiyorum. Sağıp vermeye tabiki devam ediyorum ama içim bir huzursuz. Süreç böyle devam ederse hep sağıp vermeye devam edeceğim. Bebeğim ve benim için vereceğiniz öneriler çok değerli :folded_hands:

Mrb bir ay öncesi hem hastalık hem disden dolayı 8 saat belki daha fazla hiç emmeden durduğunu biliyorum sürekli memeyi ve ek gdiayi reddetti bende en son sağıp bardakla verdim çaresiz kaldım hastane bahçesinde arabada açlıktan ağlıyordu elimle sağıp bardağa koyup vermiştim o gün doktora sordum böyle diye oda sürekli memeyi teklif et dedi bende unutursa ya hocam emmeyo dedim çünkü öncesinde bir hafta boyunca sürekli reddediyordu oda hayır üç ay unutmaz bebekler dedi bu sürede hiç biberon vermedim az az da olsa emdi dua ettim Allah’a bence biberoruni vermeyin ona güvenip memeyi bırakıyor olabilir Allah yardımcısınız olsun

Birde biberonu bu süreçte mi kullandınız yoksa daha öncede veriyormuydunuz daha önce verdiyseniz alışıp bırakıyor olabilir sürekli göğsünuzu biraz süt sıkıp ucuna deneyim ben öyle yaptım sürekli teklif edin

Aç kaldığı zaman da dayanamıyorum kıyamıyorum. Ek gıdaya çok istekli bir bebek çok şükür ki. Ben bazı özelliklerin genetik olarak aktarıldığına da inanıyorum. Eşim de bebekken yemeye çok istekliymiş ve 1 yaşına gelmeden emmeyi kendisi bırakmış. Memeyi vermeyi deniyorum. Gece uyku sersemi ile de deniyorum. Gece daha da bağırıyor ağlıyor. Göğsümü sıkarak da denedim.
Biberonu bir ara alerji durumumuz vardı. O zamanları doktor kontrollerine gittiğimizde kullandım. Ama o da toplasan 5 kere falandır. O zamanları hiç meme reddi olmadı. Onun dışında hiç kullanmadım.

Ne kadar süre emmek istemedi peki ? Maalesef ben de takıyorum. Sonra en azından 9 ay olana kadar emzirebildim diye şükrediyorum. Emmezse bir süre daha sağarak veririm zaten. Hemen kesmem.

Merhaba, 9 ay emzirmissiniz ve dis surecinde huy degistirmis sadece. Uzulmeyin lütfen ve ac bırakmayın. Ac kaldıkça bebek daha cok stres olacak ve stresten beslenmeyi tamamen reddetmeye baslayabilir. Siz sik sık meme teklif edin, emmese bile gogsunuzde vakit gecirmesini sağlayın. Dia sureci bitince normale dönecektir.

Merhaba :cherry_blossom: evet aç kaldıkça daha çok ağlıyor. Hele acıktıkça emzirmeyi denediğimde daha da bağırarak ağlıyor. Bir şans olarak silikon göğüs ucunu deneyeceğim biraz daha bekleyip. Umarım diş bitince normale döner. Teşekkür ederim :cherry_blossom:

Umarım bizimki de en kısa sürede biter :folded_hands:

Donecegini düşünüyorum çünkü benim bebegim de cok sık dis cikariyor ve her seferinde huy degistiriyor. Diş patladiktan bir kac gun sonra hooop normale dönüyor. Bizde de emzik ve biberon reddi başladı dolayisiyla uyuma sekli değişti. Su an memeyi emzik olarak kullaniyor, uykulari bölünüyor ve 4 dis birden geliyor. Gecicek diye kendimi avutuyorum. Siz daha iyi bilirsiniz ama silikon icin acele etmeseniz keşke. Alisir birde onunla uğraşırsıniz,disi cikinca normale doner bence.

Diş bebekler için en büyük zorlu geçen süreçmiş. Sizin de toplu geliyor dişler. Bizim de 3-3 şeklinde geldi. Silikon göğüs ucu için acele etmeyeceğim şöyle iki üç hafta bir bekler bir deneme olarak yaparım sadece. Bebeğim emzik kullanıyor sadece uyku öncesi. Uyuyunca hemen atıyor. Diş döneminde uyuturken emzik vermek için uzatıyorum eliyle ittiriyor. Dediğiniz gibi çok huy değişiyor bu dönemde.