Diş çıkarma süreci

Hanımlar merhaba,

Kızım 8 aylık ve ilk dişleri hala çıkmadı. Yeri belli ama geliyor. Bu süreçte aşırı huzursuz, geceleri uykusu çok verimsiz. Annemler, artık başladı böyle devam edecek diyor. Daha bir diş bile çıkmadı. Diğer dişleri de çıkana kadar hep böyle huzursuz mu olacak bebeğim?

Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum :smiling_face_with_tear:

Umarım kolay çıkartır ama zor bir süreç…salyalanmalar el ağızda sürekli ısırma isteği biz öyle atlattık tabiki uykuları bozuldu dönem dönem yaşayacaksın bunu huzursuzluk olacak…yönlendirme olmasın ama çok huzursuz olduğunda calpol veriyordum ben… biz bile dayanamazken ağrıya hemen ilaca sarılıyoruz onları düşün bide küçük bedenle savaş veriyor…

Bazen çığlık çığlığa ağlıyor, belli canı acıyor. Bende veriyorum öyle durumlarda

Gerçekten zor bir süreçmiş. Umarım çabuk çıkartır :melting_face:

Evet çığlıkla ağlaması da normal bizdede oluyordu… mecbur ilaçsız olmuyor ya..sabırlı ol geçecek hepsi canım sağlıkla büyüsün :palms_up_together:

İnşallah, teşekkür ederim​:two_hearts:

Yani biz bile diş ağrısı olduğunda sızlanıyoruz bebeklerde etten diş çıkıyor çok normal başlarda böyle gider yanlış bir laf olmuş açıkçası öyle bir şey yok acısı neyse o düzeyde olur hem daha ufak yani şişlik varsa gelir zaten 1 ay içinde dişleri alt üst dişleri yani belki 1 2 de çıkarabilir ya da çoklu da . Benim kızım 9 ayında ilk üst 2 geldi sonraki ay alt 2 . Sonrasında azı dişleri 4 tane birden şimdi de köpek dişleri bir arada geliyor yerine göre acısı kiminde hafif kiminde ağır geçirdik düzen de kalmadığı oldu bu süreçlerde. Siz rahatlatacak şeyler yapın havalar ısındı meyve süzgecine böyle anne sütü alıyorsa onu yoksa meyveli yoğurt tarzı şeyler yapın süzgeç içinde dondurun yavaş yavaş ordan yesin dişleri hem kaşınmasını hafifletir hem de diş etleri rahatlar . Diş kaşıyıcı sulu olanları uine dolaba koyabilirsiniz eline verirsiniz bu çok rahatlatır biz de geçen sene yaz öyle yapardık şimdi 16 aylık köpek dişlerine yine aynı işlemi yapıyorum. Diş rahatlatıcı jelleri hiç kullanmadım anlık olarak rahatlattığını demişti çocuk doktorumuz süreci yaşasın biraz demişti tavsiye etmedi yani o konuda fikrim yok da millete bakmayın anneler dahi olsa çünkü zaman farklı şekil farklı iyi düşünürsek iyisi olur kötü düşünürsek kötüsü başımıza gelir o yüzden süreci yaşamaya bakın :white_heart:

Aybike hanım ya, her zaman içimi rahatlatacak şeyleri öyle güzel yazıyorsunuz ki… Sizinle gerçek hayatta da tanışıp arkadaş olmak isterdim. Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Tavsiyelerinizi dikkate alacağım :smiling_face_with_three_hearts::two_hearts:

Ya çok naziksiniz ben teşekkür ederim güzel yorumunuza :white_heart::hibiscus: öyle ama bu bir süreç kendi hayatımızda bile iniş çıkışlar var ve zaman gelişim değişim zamanı ayak uyduramayanlar ay böyle başladı böyle gider derler onlara kulak asmamak lazım Allah o zor dönemlerin kolaylığını bir güm veriyor benim kızım da çok zor bir bebek hala da öyle ama artık gözüme büyümüyor uykusu mesela hep dip dibe uyurduk aha bu anneci alma kucağına şunu yapma bilmem ne tonla laf duydum evet kızım hep yanımda uyumak isterdi ama öyle böyle şimdi yanımda bile yatmıyor duracağı yok çünkü :rofl: zaman her şeyi değiştiriyor diş çıkarma da doğal bir süreç acıyacak tabi zahmetsiz rahmet olmuyor sevgiyle sakinlikle geçirmek lazım evham yerine çözüm üretecek şeyler demek için insanlar zamanını harcamıyor öyle insanları da pek fikirlerine önem vermeyin derim nacizane

Evet çok haklısınız.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :heart::heart:

Oğlum ilk dişini 11. Ayında cikardi ve ust dişiydi. Sonra yanindaki ust dişini cikardi, devamında alttan 2 dişini cikti. Şuan üstten 1 alttan 2 daha cikti 18 aylik olucak 1 hafta sonra. Her çıkışında ufak da olsa pişik ve iştahsızlık geliyor bi bakıyorum dişini patlıyor anlıyorum hemen. Zor geçiyor ama patladıktan sonra düzeliyor

Diş çıkarırken benim oğlumda çok huzursuz oluyo istahtan falan kesiliyor bize tek iyi gelen Diş tozu oldu onun sayesinde sorunsuz Diş çıkartıyoruz tetagel Diş tozu