Kızlar merhaba dişimiz çıkıyor görünüyor ama daha patlamadı ateşli kaç gündür ama burnu da tıkalı Genze akıyor burun akıntısı yok doktora gösterdim götürdüm çok tıkandı zaman hava verebilirsin dedi ama çocuk ememiyor tıkanmasından gribal bir enfeksiyon yok dedi ne yapmam gerekiyor
Ayni durumdayiz 3 gündür. Diş çıkarıyordu 2.de geliyor aynı anda grip oldu gibi. Yani grip sandım. Ateş yok sadece burun akıntısı ona bağlı biraz öksürük. Burnunu açıyorum rahatlıyor. İyice kötüleşir ya da sonra da lazım olur diye nebülizatör aldım yeni onu kullandım saf suyla. Burnunu iyice boşalttım düzenli olarak. Genzinde boğazında ya da cigerinde bir sıkıntı yok. Sadece burun tıkanıklığından uyuyamiyor. Tabi 2 diş birden gelince ağrısı çok. Calgel sürüyorum. Calpol veriyorum. Burnunu temizliyorum. Gerisi bildiğiniz şeyler diş çıkarma döneminde yapılanlar. Fayda etmiyor ama şurupsuz uyutamadim 2 gündür. Gece de uyandı 3 saat uyutamadik zor bir geceydi.
Allah şifa versin inşallah kolaylıkla geçsin şu süreç inşallah.
Evet bizde baya zor bir geceden çıktık ama burnu çok rahatsız ediyor onu sürekli ağzından solunum yapıyor yıkıyorum burnunu temizliyorum yine aynı
Bizim tıkanıklık için günde 8 defaya yakın yıkama yapabilirsin dedi çiğerde bsy olmadığı için bizim genel tıkanıklık var bol bol serumla yıkama yap sadece bası yukarı kalkmasın biz 3 aylığız mecburen yapıyoruz çünkü nefes zor alıyodu
Açıkçası pek faydası olduğu söylenemez ağız hep açık yani ne alaka anlamadım benim bildiğin dişte burun akar bununki tıkandı