Diş çıkma sırası

Hanımlar Merhaba benim 4,5 aylık bir kızım var. Diş kaşıntısı yaşıyor, baktığım zaman yan kesici dişlerinin yeri kabarmaya başlamış, bayağı belirgin. Önce ön orta dişlerin çıkması gerekiyor diye biliyorum. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu? :cherry_blossom:

Yani sanmam olsun kimse de yanıt vermemiş soruya da

4.5 ay zaten çok erken evet ilk alt dişleri gelir bazen üstten gelen bebekler de duydum şu aylarda salyalanma kaşınma başlar da . Gördüğünüz şey acaba damak olabilir mi yani damak yeri belirginliği. Eğer görünüyorsa geç olmadan bir çocuk doktoruna götürün ona göre bir yol çizerler size de

Bizimde o aylarda kaşınmaya başlamıştı 6ayligiz hala kaşınıyor görünürde diş yok yerleri kaşiniyor sanırım kaşininca hemen diş gelmiyor

Bizimkide bahsettiğiniz dişler belirgindi ama ilk alt dişi çıktı bende hatta dusundum acaba ilk yan dişler mı çıkıyor diye ama değil sadece şişlik oluyor belirgin gibi duruyor ama gelmiyo aslnda

Bizim once üstteki 2 disimiz sonra alttaki disimiz cikti. Suan üstteki dışında yanındaki kabarıyor değişiyor bebeğe gre