Diş dönemi

Merhaba anneler :slight_smile: kızım 6 aylık diş döneminde hafif ateşi vardı gün içinde sonraki gün öksürüğe döndü doktor diştendir ciğerinde sorun yok diyor buna benzer durumu yaşayan varmı hastalığa çevirirmi korkuyorum çünkü 2 aylıkken zatürre geçirdi maalesef aşırı kafam takılıyor aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum

Bizde de ateş yapmıştı düzenli takip et mutlaka benim oğlumda da şuan üst diş geliyor sanırım burnu hırıltılı öksürük de başladı gece. Bende biraz canımı sıktım bakalım gündüz nasıl olacak

Allah bebeklerimize şifa versin cidden bence en zoru diş dönemi 3 gündür ne uyuduğum belli ne yediğim içtiğim huysuzluğu cabası