Diş etine kesi atılırken acı olurmu

Cuma dişimden ameliyat olacam inşallah ama diş eti kesilince dikilnce vs ağrı oluyomu yaptıran bilen varmı

Benim 20 lik dişimi aldılar öyle kesi atıcaz dediler ben bişey hissetmedim de sonradan çok ağrım olmuştu

Kaç gün sürdü ağrısı

4-5 gün çektim valla

Geçen haft 20 ilk dişimi çektim ustundeki eti kesip iki dikiş attılar o an hissetmedim ama uyuşma hissi gidince çok ağrı oldu iki gün o kadarki agzimi açıyordum kaşık zor giriyordu ağzıma 4-5 gün ağrısını çekiyorsun dün gidip dikişleri açtım şuan ağrısı yok ama o tarafa bişey yiyince hala ağrısı oluyor

Eşim çok agridıginı söylüyordu, onun ağrısı 2 haftaya yakın sürdü

Çok geçmiş olsun

Daha önce diş çektrdm ama dikişli değil di bi hafta bnde acısını çektım ağrı kesici almadnzmı

Kesi atılırken mi sonrasında mı çok ağrı oldu

Uyusuklugun etkisi geçtikten sonra ağrı başladı

Anladım çok çok gecmiş olsun mecbur bnde çekicem kalsa daha büyük zarar

Dikişleri alırken acıyomu

Emzirdigim için parol kullandım oda pek etki etmedi açıkçası

Yok hissetmiyorsun hiç saniyelik alıyorlar zaten