Cuma dişimden ameliyat olacam inşallah ama diş eti kesilince dikilnce vs ağrı oluyomu yaptıran bilen varmı
Benim 20 lik dişimi aldılar öyle kesi atıcaz dediler ben bişey hissetmedim de sonradan çok ağrım olmuştu
Kaç gün sürdü ağrısı
4-5 gün çektim valla
Geçen haft 20 ilk dişimi çektim ustundeki eti kesip iki dikiş attılar o an hissetmedim ama uyuşma hissi gidince çok ağrı oldu iki gün o kadarki agzimi açıyordum kaşık zor giriyordu ağzıma 4-5 gün ağrısını çekiyorsun dün gidip dikişleri açtım şuan ağrısı yok ama o tarafa bişey yiyince hala ağrısı oluyor
Eşim çok agridıginı söylüyordu, onun ağrısı 2 haftaya yakın sürdü
Çok geçmiş olsun
Daha önce diş çektrdm ama dikişli değil di bi hafta bnde acısını çektım ağrı kesici almadnzmı
Kesi atılırken mi sonrasında mı çok ağrı oldu
Uyusuklugun etkisi geçtikten sonra ağrı başladı
Anladım çok çok gecmiş olsun mecbur bnde çekicem kalsa daha büyük zarar
Dikişleri alırken acıyomu
Emzirdigim için parol kullandım oda pek etki etmedi açıkçası
Yok hissetmiyorsun hiç saniyelik alıyorlar zaten