Diş gıcırdatma

10 aylık oğlum dişlerini gıcırdatıyor. Gündüz yapıyor arada bir yapma diyorum ama yapma dedikçe daha sık yapıyor gibi geldi bana sebebi nedir acaba :frowning:

Bizimki de bazen çenesini kasiyor sanki, alt cenesini yana, one dogru kaydiriyor. Su an disleri yeni cikiyor 3 tanesi cikti, sanirim daha da gelen var. Ben dis donemine bagliyorum. Dislerini kesfediyor olabilir, oyun falan yapmistir belki.

Uyanıkken yapıyorsa bunu bilinçli olarak yapıyor, ilginç geliyordur, oyun gibi geliyordur ona. Ama sizin yapma diye sürekli söylemeniz yanlış olur daha çok yapar. Kendiliğinden geçmesini bekleyin bırakır bir süre sonra. Ya da yaptığı sırada dikkatini dağıtın unutsun.

Benim bebeğimde bir sure yapti pesine dis çıkardı.

Aynen işte yana kaydırıp yapıyor bekleyeyim bakalım geçer belki kendiliğinden

Diş 6 tane çıkardı azı dişleri mi geliyor acaba bilemiyorum.

Öyle yapıyorum hiç seslenmiyorum. Babası da gece uyurken diş gıcırdatır. Acaba onu mu örnek alıyor artık diğer odada yatıyor babası ama yine de yapmaya devam ediyor.

Bizde 7. Ve 8. disleri çıktı, gicirdatmanin peşine.

Hadi yaa :pensive_face: o zaman diş ya da atak haftası bakalım belli olur yakında

Benim kızımda on aylık 4 dişi var ve oda gıcırtatıyor ama hiç bişey demiyorum umarım kendiliğinden bırakır

Demek ki sadece benim oğlum yapmıyormuş. Birazcık azalttı ama yapıyor ara ara hiç yapma demiyorum bıraktım. Çenesini tutuyordum yapmasın diye ama ellemiyorum artık :neutral_face: babası gibi olacak diye korkttum babası gece gıcırdatıyor