13 aylik üste 4 altta 2 dis var epeydir çıkmadı başka dis bugun bi kac kez dis gicirtiyor normalmi yapan varmi bebeklerde
Benim kızımda aynı üste 4 altta 2 tane var 13 aylık yapıyor arada sanırım yeni diş geliyor
Him anladim canim normaldir ins artik herseyden şüphe eder olduk
Bizimkide geçenlerde yapıyordu unuttu sonra galiba yapmıyor artık ![]()
Evet belki de oyundur yapıyor böyle
Benim bebişim de yapıyor![]()
Normal diye okumuştum bı çocuk doktorunun sorularinda keşfediyor diye