Dis gicirtmasi

13 aylik üste 4 altta 2 dis var epeydir çıkmadı başka dis bugun bi kac kez dis gicirtiyor normalmi yapan varmi bebeklerde

Benim kızımda aynı üste 4 altta 2 tane var 13 aylık yapıyor arada sanırım yeni diş geliyor

Him anladim canim normaldir ins artik herseyden şüphe eder olduk

Bizimkide geçenlerde yapıyordu unuttu sonra galiba yapmıyor artık :sweat_smile:

Evet belki de oyundur yapıyor böyle

Benim bebişim de yapıyor​:smiling_face:

Normal diye okumuştum bı çocuk doktorunun sorularinda keşfediyor diye