Dis jeli kullananlar

Tetagil kullanan varmi arkadaslar 7 aylik bebegim var agrisi var dis jeli yorumlari biraz kotu korktn

Diş jelini dr osman gönülal önermiyor cunku icinde anestezi varmıs agız dil uyusuklugu yapıyormus o yuzden ek gıda verilirse yutma güçlüğünden dolayı bogulma riski yapıyormus. Suan benim bebegimde dis sancısı cekiyor ama jel ve benzeri hiçbir sey almadım

Tetagili kullanıyoruz içeriği bitkisel doktorumuz önerdi. Gittiğim başka bir doktor da bilmiyormuş içeriğine bakıp uygundur kullanabilirsiniz dedi. Ben Calgel de kullandım birkaç kez ama sonra onun sıkıntılı durumu yüzünden sadece Tetagil veriyorum.

Kullaniyorum guzel ocerigi temiz

Ben de kızımın doktoruna sordum, kullanabilirsiniz dedi. Arkadaşlarım da hep kullandı faydasını gördüler. Ben de kızıma bir kere kullandım bence iyi geldi. Başka ihtiyaç duymadım ama duyarsam kullanırım yine