Diş kaşintisi galiba

Kızlar çenemi elimi ne bulsa kemiriyor oyuncak felan baya kaşinti var ne iyi gelir acaba kaşintisina

Ben kazan simidi verdim en iyi o geldi​:grinning_face_with_smiling_eyes:

O ne ki​:sweat_smile:

Yeşil soğan verin bizde çok işimizi görmüştü

Ek gıdaya başlamadık sorun olmaz degilmi

4 aylıkken veriyordum ben çünkü karanfili zeytinyağına bekletip dişlerine sürdüm işe yaramamıştı o yüzden yeşil soğan kafasını tutturuyordum bir sıkıntı yaşamamıştık

Tmm teşekkür ederim alınca deniycem​:smiling_face_with_three_hearts:

Bizede fikir oldu. :smiling_face_with_three_hearts: Teşekkürler. @Sinem aramızda çok yok ztn​:wink:

Dişe pırasada çok iyi geliyor canım bizim diş doktoru söylemişti beyaz tarafını eline verin

Ne demek​:heart_eyes:ayy gaz bitmeden dişe başladik diyorum :sweat_smile:

Teşekkür ederim cnm Perşembe günü hem soğan hemde prasa alacağım​:smiling_face_with_three_hearts:

Az kaldı 6.aya bir girsin İnşaAllah :smiling_face_with_three_hearts:

Ayyy evet büyüyoruz dimi​:smiling_face_with_three_hearts:sofraya saldırıyor artık ben yerken ağzını açıyor kuş gini :sweat_smile:yakında seninkide başlar

biraz sert ve gevrek bir simit, hem lezzeti hem de dokusuyla kaşıntıyı bastırması iyi geldi. her şeyi denedim ama en çok bunu sevdi ve rahatladı.

Teşekkür ederim cnm

Ayyy nasıl kaşiniyosa annesi​:sweat_smile:benim.kizda saldırıyo çenemi bir yakaladı vakum gibi çekti resmen ayyyy ayy diyorum bu seferde gülüyor​:heart_eyes:

Ellerimi fln alıyor yada kaşıyıcısını ama yediğimiz zmn ağız açmıyor. Hatta kaşığı böyle götürüyorum tık yok​:smiling_face_with_three_hearts:

Benimkide yeni yeni başladi :smiling_face_with_three_hearts:ağzına ne götürür se gotursun ne kadar kasiniyorsa sinirlenip.agliyor hırsını alamıyor galiba

O halleri yeri bir tatlı oluyor haaa​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: bekliyorum bakalım bende

Aynen cnm yerken boğazına duruyor​:sweat_smile:öyle.bir.boynunu büküp.bakiyorki