Kızlar çenemi elimi ne bulsa kemiriyor oyuncak felan baya kaşinti var ne iyi gelir acaba kaşintisina
Ben kazan simidi verdim en iyi o geldi![]()
O ne ki![]()
Yeşil soğan verin bizde çok işimizi görmüştü
Ek gıdaya başlamadık sorun olmaz degilmi
4 aylıkken veriyordum ben çünkü karanfili zeytinyağına bekletip dişlerine sürdüm işe yaramamıştı o yüzden yeşil soğan kafasını tutturuyordum bir sıkıntı yaşamamıştık
Tmm teşekkür ederim alınca deniycem![]()
Bizede fikir oldu.
Teşekkürler. @Sinem aramızda çok yok ztn![]()
Dişe pırasada çok iyi geliyor canım bizim diş doktoru söylemişti beyaz tarafını eline verin
Ne demek
ayy gaz bitmeden dişe başladik diyorum ![]()
Teşekkür ederim cnm Perşembe günü hem soğan hemde prasa alacağım![]()
Az kaldı 6.aya bir girsin İnşaAllah ![]()
Ayyy evet büyüyoruz dimi
sofraya saldırıyor artık ben yerken ağzını açıyor kuş gini
yakında seninkide başlar
Teşekkür ederim cnm
Ayyy nasıl kaşiniyosa annesi
benim.kizda saldırıyo çenemi bir yakaladı vakum gibi çekti resmen ayyyy ayy diyorum bu seferde gülüyor![]()
Ellerimi fln alıyor yada kaşıyıcısını ama yediğimiz zmn ağız açmıyor. Hatta kaşığı böyle götürüyorum tık yok![]()
Benimkide yeni yeni başladi
ağzına ne götürür se gotursun ne kadar kasiniyorsa sinirlenip.agliyor hırsını alamıyor galiba
O halleri yeri bir tatlı oluyor haaa![]()
bekliyorum bakalım bende
Aynen cnm yerken boğazına duruyor
öyle.bir.boynunu büküp.bakiyorki
