Kızlar bebeğim 7 ay 7 günlük ve 1 haftadır aşırı şekilde salyalanma var elini zaten 1 aydır ağzından çıkarmıyor ne bulsa ağzına atıp kaşıyor diş mi acaba ilk çocuğum olduğu için bilmiyorum sanki ilk dişini üstten çıkartacak gibi mi sizce
Bence üstlere daha zaman var alttan gelecek gibi duruyor. Hafif çukurlanmış sanki diş etleri.
Peki bu çukurlaşmadan sonra ne kadar sürer dişin patlaması çok huysuz sürekli kucak istiyor çok yoruluyorum
Bizim 7 aylıkken böyleydi, 8 ay 1 haftalıkken çıktı. Uzun sürdü sıkıntısı bizde.
İlk dişin çıkması mı böyle zor ve sancılı geçiyor yoksa tüm dişleri çıkarken böyle mi olacak siz çok zorlanıyor musunuz
Uykusunda sürekli ağlıyor bazen uykuya dalamıyor bazen emzik verince dalıyor bu durumlarda ne yapıyorsunuz peki
Tetagili kullanmak için doktor onayına gerek var mı ben eczaneden alıp kullansam bi sıkıntı olur mu acaba
Dün kızımın alt damağında iğne ucu kadar beyazlık gördüm dişi gelecek
bu beyazlıktan ne kadar süre sonra patlatır sizce

