Oğlum 5,5 aylık sizce diş mi çıkarıyor? Genelde alt damakta ve tam ortada olmaz mı kafam karıştı belirtiler de uyuyor gece çok huzursuz olmaya başladı sürekli ağzına bir şeyler götürüyor huysuz oldu, ama ateşi yok kakası da sıvı şeklinde yani ishal gibi ama her zaman öyleydi
Yani diş diyemeyiz çünkü çıkış yönü farklı ilk diş oradan çıkmaz şunu diyebilirim oğlum 3 aylık ve 2 hafta önce bizdede vardı hatta ilk dişlerin çıktığı alt öndeydi bende diş sandım bu kadar küçükken çıkarmaz diye düşündüm doktor kontrolünde sordum kist olduğunu söyledi zararlı olmadığını kendiliğinden geçeceğini söyledi şimdi yok oldu ilaç falan da vermedi
Kızımın vardı aynı yerde aynı şekil ben de dış sandım ama değilmiş. Kendiliğinden kayboldu
Evet diş incisiymiş arkadasım da oyle dedi sagol canım
Bana da tuhaf geldi zaten genelde alt damak ve ortada olurdu diş incisi Diyorlarmıs buna cevap için sagol canım
