Dis sancısı

4 aylık 24 günlük olduk bugün resmen kükrüyordu ağrıdan ne iyi gelir yardımcı olun

Nurse harveysin dentigel diş jelini kullandım o iyi geldi bize tamamen doğal içerikli ve tetagil de var onuda deneyebilirsiniz Allah yardımcınız olsun :heart_hands:

Teşekkür ederim deneyeceğim bir haftadır çocuk benim omzumu yiyor aynı anda bağırıyor ishal poposu kızardı yanakları da bütün semptomlar burda ama diş eti şiş değil

Diş eti şişmesi önemli değil canım bizde 5 aylıkken doktora gitmiştik aşırı huzursuzdu doktor damaklarına baktı şişlik yok dedi ama bu aylarda diş huzursuzluğu başlar demişti

Ben dentinox diş jeli kullanıyordum hâlâ da devam arada

Ne kadara aldınız acaba

Jeli mi bilmiyorum ki valla eşim alıyor hep

Genelde 300 lira civarı oluyor jellerin fiyatı

Sofie zurafa almistim ben oda iyi soguk bisey
Oyalanacagi.