4 aylık 24 günlük olduk bugün resmen kükrüyordu ağrıdan ne iyi gelir yardımcı olun
Nurse harveysin dentigel diş jelini kullandım o iyi geldi bize tamamen doğal içerikli ve tetagil de var onuda deneyebilirsiniz Allah yardımcınız olsun ![]()
Teşekkür ederim deneyeceğim bir haftadır çocuk benim omzumu yiyor aynı anda bağırıyor ishal poposu kızardı yanakları da bütün semptomlar burda ama diş eti şiş değil
Diş eti şişmesi önemli değil canım bizde 5 aylıkken doktora gitmiştik aşırı huzursuzdu doktor damaklarına baktı şişlik yok dedi ama bu aylarda diş huzursuzluğu başlar demişti
Ben dentinox diş jeli kullanıyordum hâlâ da devam arada
Ne kadara aldınız acaba
Jeli mi bilmiyorum ki valla eşim alıyor hep
Genelde 300 lira civarı oluyor jellerin fiyatı
