Diş Temizliği

Bebeklerinizin dişlerini nasıl temizliyorsunuz? Önerebileceğiniz fırça var mı? :cherry_blossom:

benimkinin dişleri daha yeni çıkıyor 11 ay 25 günlük bende bekleyim önerileri :sweat_smile:

Bizde 11 ay 15 günlüğüz henüz diş yok bir belirtide yok ama dişi olanlar macun ve fırça alıp fırçaladıklarını duymuştum

Bende bu ikisini alacağım artık fırçalamaya başlayacağım tabi tutabilirsek günde 1 defa şeklinde düşünüyoruz bakalim

dişlerde kabarma falanda mi yok

Henüz yok ya

1 yaşa kadar en azından kabarma bekliyor doktorlar içerden dis gelişimi olduğunu anlamak için benimkinin dişler çok sismisri dah bu ayın başında çıktı 11 ay 13 günlüktü ..şimdi 11 ay 27 günlük 3. diş delinmek üzere..genetik faktörlere bağlı 18. aya kadar normal sayiliyormus bazen.. 1 yaş kontrolü oldu mu doktor ne dedi

Teşekkür ederim :heart:

Teşekkür ederim bende bakayımm​:white_heart:

Henüz olmadı 1 yaş kontrolü ya ay sonuna götüreceğim bakalım herhangi bir kabarıklıkta yok her gün kontrol ediyorum neredeyse bir dönem 3.-4. ay arası aşırı salyası vardı dedik herhalde diş bu devamıda gelmedi bakalım genetikte olabilir bilmiyorum valla​:thinking:

Benim kızımın da geç çıktı dişleri. Yaşında çıktı ilk dişi. Şu an da 17 aylık üst dişleri yeni kabardı ucu görünüyor.

dişlerin yeri oluştuğu için 4. ay civarı salyalar akiyormus bizimki bı kaç aydır şişti en sonunda çıktı altta yok ama hiç şişlik vs sadece üstteki dişlerde var

mesela böyle kabarıklık varmı diye sormak isyedim ben bizimki ilk üst sol yan kesiciyi cikardi sonra sağ ön kesiciyi şimdi iki yanındakiler çıkmak üzere ön 4 lüyü tamamlayacak galiba altlarda belirti yok