Dışarı Çıkartma

Önümüzdeki pazartesi günü 4 ay aşımız var ve hava durumu iyi güneşli gösteriyor aşıdan önce 2 saat dolansam üşür mü diye düşünüyorum çok kararsız kaldım simdiye kadar hastaneye diye çıktık hep evde bende bunaldım açıkcası biraz gezmek bana da iyi gelir bence. Aşıya gitmeden bebek arabasıyla biraz dolaşsam mı sizce anneler hem bebeğim evde sürekli mız mız dışarı çıkınca rahatlıyor dışarda daha rahat uyuyor. Sizler hiç gezdiniz mi 4. Ayınızda fikir almak istiyorum.

Valla 4 saat dışarıda geziyoruz bebek arabası ile geçen gün yağmurlu havada çıkardım Karadeniz de yaşıyorum birde akşamdı hava soğuktu astronot tulumunu giydirdim yzerinede battaniye örttüm yağmurlugunu taktım gezdik hiçte birşey olmadi ben eve gelene kadar uyudu bebeklere temiz hava iyi geliyor çıkar gezdir biz sahile bile gidiyoruz

Üzerini ince giydirme, battaniye de ört, bebek arabasının yağmurluğu varsa kapat ondan soğuk girmez zaten içeriye. Eşimin izinli olduğu gün saatlerce dışarı da geziyoruz bu şekilde. Dışarı da hava alsın daha iyi gelir. Ben dışarı çıkamadığım zaman pencereyi açıp baktırıyorum ya da balkona çıkartıyorum. Hem soğuk değil sıcak hasta eder derler.

Biz de 8 gün sonra 4 aylığız şimdiye kadar çıkardım evet ama rüzgara dikkat et beresiz çıkarma :pensive: biz kulak enfeksiyonu olduk sanırım ya rüzgar aldı ya şu kaçtı

Her bebiş farklıdır ama bence hepsi de açık havayı sever benimki hep uyuyo dışarda

Canım sen iyi durmuşsun evde 4 ay ben 15 günlükken çıktım bebeğimle ,doğru giydirdikten sonra hiçbirşey olmaz merak etme hem bebeğim çok seviyor açık havayı uykusunda bile gülüyor zaten dışarı çıkar çıkmaz uyuyorlar​:joy:

Bence evde durmalrı çok yanlış. Ben bebeğim 6 günlükken bile çıkardım. 15 dkka da olsa o temiz havayı alsın istedim ve elimden geldği müddetçede çıkarıyorum. Şunu fark ettim dışarı da o kadar rahat uyuyorki. Sadece benve giyimine dikkat etmen lazım o kadar