Merhabalar bebeğim 40 günlük çok gazlı bir bebek doğduğundan itibaren aşırı memeci bir çocuk uyanık olduğu her an memede olmak istiyo dışarı çıktığımda uyuyorsa şükür ama uyanırsa boğazı yırtılana kadar ağlıyo meme istiyo bu ne kadar sürüyor ben dışarı alışsın uyanıkken de memesiz durabilsin istiyorum. Bu kadar emzirmeye ve koliklikten diyete rağmen kilo veremedim şaka gibi göbeğim kaldı
Canım biz iki buçuk aylık olduk daha yeni yeni uyanıkken duruyor ama daha küçüksünüz siz hemen meme istemesi normal ikinci aydan sonra biraz düzelir. Kilo konusundada aynen emzirirken verirsin ama göbek ne yapsanda kalıyor göbeğin gitmesi için düzenli spor yapmak lazım mekik çekmek lazim . Bide emzirmeyi bırakınca anında kilo almıştım ben büyük kızımda kilo hep büyük bı problem maalesef o yüzden takma fazla akışına bırak ![]()
![]()
![]()
Şimdi kızım 4 ay 15 günlük. Şükür gazdan yana bir problem yokdu bizde memeyi de tam tersi tutmadı onda çok zorlandım . Ama oturma odasının kapısından çıkalım beraber ağlamaya başlardı sen kurmak istediğin düzende dirayetli ol o da ona uyum sağlıyor. Emzikle geçiştirmeye çalış kucağına al sakinleştirmeye çalış ağlayacak elbet ama ona konuş işte her istediğinde verrme. Kilo verme işine de gelirsek daha çok tazesin 6 ay içinde rahim düzene girer 2 seneye kadar bedenin yavaş yavaş toparlar doğum izlerini silmiş olur. Sen şu anda moralini yüksek tut bebeğin için kurmak istediğin düzen neyse ona odaklan derim. 4 ay geçti benim hala duruyor göbek kilo doğuk öncesi ile aynı ama bedenim malesef hala şiş bir de ödem problemim var benim ama alıştım napayım . Zamanla düzelir diyorum o yönden rahatlatıyorum kendimi