Dişi patladı kenarında et parçası var ve kanıyor normal mi fotoya bakar mısınız

Benim kızımında aynı oldu çene dişleri zor çıkıyor sizinki kadar çok değildi ama et parçası oluşmuşdu kanlı bir görüntüsü vardı doktoruyla görüştüğümde normal demişdi bir kaç güne düzelmezse bakalım demişdi. 3,4 güne düzelmişdi

Sakız çiğnet gibi yapıyordu sabahtan beri az önce bir şeyler yedi kopmuş sanırım teşekkür ederim :folded_hands:

Normal mi orasını bilmiyorum ama ben hiç dayanamıyorum ya miniklerin bu acılarına. Mahvoldum fotoğrafı biran görünce. Kıyamam ona inşallah iyileşir düzelir biran önce, yavru kuş ya​:pensive_face:

Ayyy yazık eti kötü olmuş ilk defa gördüm belki acisindan koparmistir ağrı kesici verin ne kadar sürdü böyle patlaması bizimde azilar çıkacak gibi çok huzursuz kucaktan inmiyor kızarmış iyice damagi kaç aylık bebeginiz

Çokmu zor acaba ne kadar sürüyor bizimki de hiç durmuyo sürekli ağlıyor kızarmış azilar bide düzlesmis damak nasıl okiyor tam olarak patlamadan acaba sürekli salyasi akıyor üst değiştirmekten gına geldi

Benim kızımda çok fazla huysuzluk yaptı parça parça çıkıyor zaten çene dişleri azıcık bir köşesi çıkıyor sonra diğer tarafı iki aydır hala tam anlamıyla çıkmış değil ilk başlarda çok kötüydü gece uyanmaları vs sürekli kulaklarına vuruyordu ağrısından. Soğuk uygulama yapıyordum sürekli ama tabi ne kadar işe yaradığını bilemem

Oo o kadar uzun mu sürüyor peki öyle yarım çıktıktan sonra devam ettim huzursuzluk birazda olsa azaldimi geçen bizde asi için gittik hemşir tüm dişleri birden çıkacak hepsi kabarmış dedi hakketemde öyle kırmızı damaklar

Azalıyor ya ilk damakdan çıkarken baya zorlandık ama sonrasında ağrısı hafifliyor gibi

Allah yardımcımi olsun bizimde 8 disimiz var kaldı 12 dış gazamiz mübarek olsjn​:grinning_face_with_smiling_eyes:yapacak bişey çok

Allah razı olsun. Allahım tüm evlatlarımızı korusun :melting_face:

Diş eti yaklaşık bir aydan beri şişti iki gün öncesi dişini fark ettim ama o et parçası dün gözüme ilişti. Şimdi daha iyi çok şükür ama diğer diş etleri de şiş olduğundan tam rahatlaması yok tabi. Bu arada Oğlum 17 aylık.

Evet arka arkaya çıkacağı zaman rahatlama olmuyor maşallah iki yaşa az kalmış siizn bizimki daha on aylik

Maşallah erken çıkıyor azı dişleri ya da benim oğlumun geç çıkmaya başladı bilmiyorum :grinning_face_with_smiling_eyes: Allahım canlarına sağlık versin kolaylıkla çıkarsınlar inşallah

Daha ortada bişey yok ama huzursuz aşırı salyasi akıyor gece sık kalkıyor bu kadar erken cikarmi bilmiyrum ama zaten bizimki erken çıkarttı sekiz dişinide arka arkaya