Kızlar bugün 20 lik dişlerimi çektirdim sol taraftan hem alt hem üstü aldılar aşırı canım yanıyor ömrümde ilk kez diş çektirdim dikiş attılar alt tarafa bir hafta sonra gdiip aldıracağım. Bebeğimi de 4 saat emzirme dediler emzireceğin zaman ilk sütünü sağ ve at dediler. Başından geçen varmı napmalıyım bu ağrı nasıl hafifler bebeğimle ilgilenemiyorum
Geçmiş olsuunnn darısı diğer ikisine varsa
Buz koyun mutlaka 10 dk buz 10 dk ara. Buz uyuşturuyor. + Parol ağrı için.. 4 saate 1 içebilirsiniz. (Günde 4 defa) + Ilık ve sulu şeyler yiyin . Ben de öyle altlı üstlü hemen ardından tekrar altlı üstlü 1 ayda çektirdim hepsini zordu ama geçti ağrıları fenaydı.![]()
Ay diğer tarafta da var ama tövbe ettim çektirmem asla dayanamıyorum çok kötüyüm kafamı kaldıramıyorum. Doktor antibiyotik başka ağrı kesici falan yazdı onları da kullanacağım. Gelir gelmez bitane parol attım ama kesti biraz şimdi bidaha başladı
Bende çektirecektim korktum şu an da ama şimdi de ağrıyor![]()
Ağrısı çok yoksa çektirmeyin ben mahvoldum sabahtan beri kafamı kaldıramıyorum bebeğimle ilgilenemiyorum ona ayrı üzülüyorum çok canım yanıyo iki tane çektiler zaten bide içe gömüktü dikiş falan attılar yamuldum resmen. Birde hayatımda ilk kez dişim ağrıyor ilk kez diş çektirdim belki ondan zorlanıyorum bilmiyorum ama diğerlerini çektirmeyeceğim ağrısı yok çünkü bunu da çektirdiğime pişman oldum bilsem böyle zor oluyor
yer çektirmezdim![]()
![]()
![]()
Geçmiş olsunn
ağrım var maalesef geceleri çoğalıyor Siiznki içine gömülüymüş ve 2 tane kolay değil ya ama sonrasında iyi olacak öyle düşün![]()
Ya inşallah inşallah sizede geçmiş olsun