Kizlar oğlumun disi çıkmış bu sabah farkettim hiç anlamadık babasıyla tesadüfen gördük çok güzel bir duyguymuş ![]()
![]()
Bizimde birden çıktı 2 gün önce
bizde çok mutlu olmuştuk tebrikler darısı diğer dişlerine ![]()
Çok şükür zor bir dönem deniliyordu oyle olmadi Allahtan ![]()
tebrikler önlerde sorun olmuyor canım ama azılarda ve köpek dişlerinde şimdiden sabırlıklar diliyorum![]()
O zaman hemen hediye al çocuğa
hayırlı olsun canım
![]()
ciddimisiniz
Aldim bile![]()
tabiki 2 üst 2 altlarda sorun yok hiç hissetmedim bile çıkınca gördüm 4 üst 4 alt olana kadar yine sorun yok ama azılar tam azılı geliyor vallahi hemen patlatıyor kaşıntı ağrı çok fazla biz azlari hallettik sukur simdi köpek dislerindeyiz uçları derinin altında gözüküyor sivri şekilde ama 1 aydır patlayıp çıkamadı bunlar çok zor cikiyor
genel konuşuyorum çünkü %80 bebek iki ön ve altlarda çok zorluk çekmiyor yukarıda da arkadaşların yazdıkları gibi siz %20 lik dilime girmişsiniz istisna olarak zorluk yaşayan sadece benim değil çoğu kişinin bebeği zorlanmamis alt ve ustlerde o yüzden genel konuşuyorum
hayirli olsun tebrikler Tülaycım![]()
Teşekkür ederim Zeynep hanimmm valla sizin diğer yazılarınızi görünce benim rahata erişme umudum kırılmadi değil tek tesellim dişli bir çocuğum olacak ya dişi hiç cikmasaydi ![]()
![]()
Tülaycım 2 yaşına kadar rahat huzur yok bu kesin ayyy neler yaşıyorum bir bilsen hersey diş gibi olsa evet azilarda zorluk çok oluyor ama katı birseyleri kıtır kıtır yerken büyük insan gibi çiğnerken o kadar hoşuma gidiyorki zorluğu çektim ama değdi diyorum kendi başına bir birey gibi oluyor hiç kırılmasın umudun her zorluğun sonu hep bi güzellikle geliyor ohh değdi diyorsun sonunda canım o yüzden rahat ol geçici süreç![]()
yanlık anlaşılmasın nur hanımcım ben 2 ön üst ve alt olarak bahsettim rahat çıkıyor diye diğerleri hiç sorma o sancılar salyalar acılar ishal ateş kaşınma aklına ne gelirse hepsini yaşıyorum şu kolaylığı var önler çok çabuk çıkıyor patlıyor ve hemen uzuyor diğerleri patlaması 1 ay uzaması 2 ay bir diş 3 ayda tamamlanıyor çok çok daha zor artık dayanamayıp gece yatarken rahat uyusun diye 1 çay kaşığı calpol icirip yatiriyorum biraz rahat ediyor
inşallah bundan sonrakiler acısız sancısız atlarız bizim birde tek tek değil 4 4 geliyor 4 ü aynı anda çıkıyor bu zorluyor arkadaki azılar 4 ü birden aynı anda çıktı şimdi de köpek dişleri 4 ü bir patlayacam diye uğraşıyor Rabbım çocuklarımıza ve bizlere kolaylıklar versin