Dişimiz patladı 🥳

Burada böyle bir fotoğraf çok aradım ama nihayet bizim dişimiz geliyor :smiling_face_with_three_hearts: paylaşmak istedim arayanlar için. 7.ayımız yeni bitti.

Ayy ne kadar sevindim anlatamam :partying_face: maaşallah size de inşallah güzel güzel çıkarlar :melting_face::palms_up_together:t2:

Karanfil zeytinyağı tarifi di mi?

Ne kadar guzel fotografini bile cekebilmissiniz ya, bizim 3 dis ayni anda geldi anca agzi acik uyudugunda gorebiliyoruz asla elletmiyor agzina, yuzune. Bi de elimizi isiriyor bazen o zaman net anliyoruz :slight_smile:

Kaç aylıkken çıkardı dişi

Hemen hazırladım ya 4 tane koydum fazlası biraz çok gelecek gibi geldi bana 7 tane koyanlar varmış siz kaç attınız? Bir de ezip kattım zeytinyağına. İnşallah etkili olur.

Oyy nasıl geldi üçü birden çok agrimistir :smiling_face_with_tear: ben de zor çektim iki elimle tuttum eşim çekti şansa :grin:

Kızlar diş sadece patlarken mi ağrı veriyor yoksa patladıktan sonra büyüme süresinde de ağrı veriyor mu

7 aylık :blush:

Çok huzursuz, uykuları bir ara kısaldı ve sık sık uyanmaya başladı geceleri. Sürekli emmek istedi saat başı acıkmadığını biliyorum ama sallasam da uyumuyordu mecbur emziriyorum öyle zor uyuttum. Şimdilerde yeniden düzene girdi gibi uykuları birkaç gündür daha uzun uyuyor
ben otomatik uyanıyorum hâlâ uyuyor oluyor şaşırdım :grin: Annemlerdeyim bayrama geldim onların kurduğu hamak daha da işe yaradı. Yoksa bende bile durmuyordu :woozy_face: kafasını sürekli sağa sola sallıyor uykusu gelince de yapıyor beni salla diye ama ağrıdan da yaptığını düşünüyorum. Arada kriz giriyor ama sakinleştirmeyi öğrendim. Parmaklarını aşırı kemiriyor, parçalar gibi koparma hareketi yapıyor resmen yavrum :melting_face: aşıri bir salya olmadı bizde 2 hafta öncesi Calgel almıştım onu kullanmaya başlamiştim günde 1 kez falan. Havuç, buz küpü, soğuk parmak masajı, soğuk diş kaşıyıcı deneyeyim derken zaman geçti bugün kasirken farkettim bu minik yarığı da. Diş de hissediyorum dokununca fazla dokunmadım yine de. Bakalım bugün de zeytinyağı karanfil tarifini yaptım. İnşallah etki eder. :palms_up_together:t2:

İnşallah canım :smiling_face: darısı sıkıntıdaki tüm bebişlere :heart:

Benim biri 10 biri 8 yaşında unuttum nasıl çıkıyor diş :sweat_smile: şimdi 4 ay 18 günlük bu dişlerin alt tarafı kabariyormu aynı üstteki gibi yoksa dumduzken mi çıktı disleri

Ayy bzm kide dün gördüm aynı böyleydi ne zaman çıkar tam olarak bide kaç gündür artk çok huzursuz geceleri sık sıkk uyanm vs vardı diş patlayana kadar mı sancıları oluyo pstladktan sonra mı ne yapmam lazım ne önerrrsnz

Birkaç günü buluyor yükselmesi evet geceler zor gündüzler de :face_with_peeking_eye: bizim 2.de yanından çıkiyor o da zorladı ikisi birden. Soğuk parmak masajı , soğuk havuç falan. Ama çok aglayinca Calpol verdim doktora da sordum sikinti olmaz dedi.

Ay ben sizin sorunuzu görmemişim. Kusura bakmayın. Dümdüzdü. Sonra minik bir beyazlık göründü sonra böyle yarıldı şimdi de dişi çıktı baya. Hatta yanındaki de çıktı azıcık mahvolduk 2 haftadır :smiling_face_with_tear: yarın foto cekebilirsem eklerim güncelleme gibi​:smiling_face_with_three_hearts:

Bu ara emerken ısırıp cekistirmeye başladı dış cikacakta ondan mı acaba

Evet kaşınıyor önce öyle yapıyorlar. Hemen çıkmıyor 2 ay öyle kaşındı ısırmaya çalıştı. Isırmaya izin vermeyin ama normal bir şekilde hayır deyip çekin ısırdığı surece. Yumuşak diş kaşıyıcı verirsiniz. Ya da parmak kasıyici var siz yaparsınız

Benden izin isteyen kimki​:joy: emzigini çıkarıp isiriyo iyice kaşınmaya başladı o zaman

Güncelleme geldi :partying_face:

Ayy hayırlı olsun iki tane ssi aynı anda mi geliyor