Dişinde siyahlık

Kızlar bebeğim 16 aylık 8 dişi var şuanda ama dişlerinin aralarında böyle siyah siyah şeyler var taş gibi yetişkinlerde taş olur ya aynı öyle hepsinde var acaba neden olur mu doktora sormalı mıyım sizde de varmı geçici bişey mi merak ediyorum

merhaba muhtemelen demir damlası kullandıysaniz o yapmistir dislerde karatma siyah leke yapiyor o yuzden demir damlasi verdikten sonra hemen arkasindan su icirilmesi önerilir siz kullaniyormusunuz suan demir damlasi

Bı gün bebeğim kahkaha attı atarken dizinin arkası delik gibi korktum çürüdü mu diye doktora gittim gösterdim baktı kan ilacını veriyorsun ondan dedi parmak fırçalar var al dedi verdiginde fircala dedi geçer izin vermedi yaptığıma kan damlasına ara verdiğimde kendiliğinden geçti

Yok şuan kullanmıyoruz 9 ayında kesti doktorumuz kullandığımda da ocean kullanmıştım dediğiniz gibi hemen su veriyordum böyle olunca çok moralim bozuldu çürük gibi duruyor ya geçer mi zamanla

curukte olabilir kuzenim 2 yasidnayken tüm dişleri çürümüştü onlar döküldü yeni gelenlerde çok sağlam değil yine çürük gibi rengi falan 22 yaşında şimdi ..doktora götürüp gerekirse diş doktoruna bı sorun

Curuk olabilir canim kan damlasida kullanmiyosan. Gorumcemin ogluda 1.5 yasinda cikan disleri hepsi curukdu ama surekli hosbeş gofret yediriyodu tatli biseylermi yiyo surekli

valla canim kan damlasini kestiyseniz dr a bir gosterin derim cunku 2 secenek var ya cürük yada kan damlasindan leke olusumu kan damlasini vermiyorum diyorsunuz cok tatli birseyler yiyip cürüdümü biraz detayli yazarsaniz yardimci olmaya calisalim ne zamandir bu sekilde yenimi olustu 9.ayda kan damlasini kestim diyorsunuz ondan hemen sonrami basladi biraz detaya girebilirseniz yardimci olalim canim

Yeni oldu 1 aydır böyle ya gofret falan yiyor arada çürük mü yaptı acaba çok üzüldüm şuan ya çarşambaya randevu aldım bi götüreyim

Yaaa​:face_holding_back_tears:evet bazen yiyor

Bakın böyle çürük gibi durmuyor ya sanki ilaç yapmış gibi bakın sizde bi

Benim bebeğimde aynı nedenini ogrendiniz mi

Usttekilerde alttakilerde leke canim ama alttaki curuyebilir dipden baslamis cunki yedirdiklerine biraz dikkat et sekerli meyve ve abur cubur vermemeye calis eger cururse kirilirda 7 yasina kadar oyle kalir disleri

Benimkinin dibinde öyle öyle yok aynı sizin üst dişler gibi .doktor mu dedi size leke olduğunu.

Gofret şekerli şeyler bence çok vermeyin ya daha çok küçükler oğlum annemler varken çayın yanında istiyordu bi iki verdik hemen alışkanlık haline getirdi bizde yemiyoruz artık

Buyuk kiziminda ust disleri resimdeki gibiydi disci leke dedi temizledi bidahada olmadi . Parmak fircasiyla duzenli fircalanirsa gecer

Yok henüz götürmedim sormadım daha

Öyle yapayım ya

Ben vermiyorum çok ya eşimin ailesi ve benim ailem veriyor vermeyin diyorum ama çokta dinlemiyorlar beni maalesef. Bende veriyorum arada yalan söyleyemem ama aşırı değil tabi genelde meyve veriyorum ben