Dizi/Film Önerisi

Neler izliyorsunuz hanımlar? :blush: Sanırım 2 aydır hiçbir şey izleyemedim. Saran bir senaryo lazım 1 saat de olsa izlesem azıcık kafa dağıtırım gibime geliyor :grin: Yoksa Yaprak Dökümü’ne falan yeniden başlayacağım :grin:

Khaled Hosseini’nin, Uçurtma Avcısı romanının film uyarlaması kesinlikle izlenmesi gereken bir film onu gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, heyecan dolu güzel bir yapıt …

Benimde buna çok ihtiyacım var şöyle güzel bir film keyfi yapmak istiyorum :grin: netflix önerilerine açığım :heart_eyes: gündüz youtube dan bir zamanlar çukurova izliyorum :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: dönem filmi ve dizisi severim

Bu arada bende en sevdiklerimden olan “the revenant” önerebilirim Leonardo Dicaprio başrolde

Youtube de bölüm şeklinde Galip Derviş var. Komedi,polisiye tarzı bir dizi film. Engin GÜNAYDIN oynuyor.

Filmlerden genelde duygusal şeyler daha cok hoşuma gidiyor.

Evim sensin,halam geldi,dram olarak bu .

Kore dizisi olarak ;yaban çiçeği (bof)

Korku tarzı : zombi filimleri,salgın hastalıklarla ilgili olan filimler,13. Cuma doye korku filimi vardi ..Ay cok gerçekti.

Bilim kurgu :labirent,uyumsuzlar

Daha çok fazla filim varda suan.musait degilim​:see_no_evil_monkey:

Film önerisi mi istersisn dizi önerisi mi ? Diziyse izlemediysen friends i öneririm. İzlerken asla sıkılmazsın. Öyle ki bi zaman sonra onları arkakdaşın gibi görüyosun​:grinning_face_with_smiling_eyes: bunun başka versiyonu da var how i met your mother. O da güzel ama friends daha güzel bence.

Yine eskilerden leyla ile mecnun öneririm. Absürt komedi.

Güncellerden cennetin çocukları çok güzel onu takip ediyorum.

Yine yabancı bir dizi vardı the good place. Aşırı ama aşırı farklı ve güzel bir dizi. Ama aşırı iyiydi . Friends ten sonra ikinci sıraya bunu koyarım . Farklı bi konusu var .

Film önerisi istersen de öneri çok hangi türde seversen onu söyle ona göre öneri yapabilirim. Ama diziye başlarsan daha tatmin oluyor insan :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Film önerecek olursam ilk önereceğim şey parazit olur.

İzlenmesi gereken filmler listeleri vardır ya o neredeyse tam bizde :see_no_evil_monkey:

(“Parazit” çok iyiydi tam not verdik :sweat_smile:)

Bir de projeksiyon aldık ki kalbimden vurdu eşim :heart: (TV’miz yok filmci olduğumuz için.)

Teşekkür ederim herkese :rose: Ben daha çok polisiye/aksiyon/korku/bilim kurgu seviyorum. Sherlock, Dexter, Hannibal, Peaky Blinders gibi.

Uzay filmlerine de bayılırım/ bayılırız eşimle.

Kore dizilerini de çerez niyetine izliyorum yine romantik/aile/komedi/polisiye/ dönem türleri. Güncel TV dizilerini yıllardır takip etmiyorum. O konuda çok eskilerdeyim tee Yedi Numara’yı izleyecek kadar :grimacing:

Tv dizilerini bende izlemiyorum. Çünkü evde çocuklarım da var ve çoğu toplum ahlakını olumsuz etkiliyor kötü örnek. Telefondan bulaşık yıkarken veya çamaşır katlarken izlerim bende. Dini olarak Yunus Emre Aşkın yolculuğu var iki kere bitirdim.. Hz. Yusuf var. Kanıt i bitirdim misal. Leyla ile mecnun bayılarak izlediğim bir dizi idi. Prens var 3. Sezonu izleyemedim ama.

Ben onları ilk ciktiklarinda izledim herhalde 10 yıl olmuştur :melting_face:

Korku gerilim sewiyorum walking dead bitirdik eşimle ve bu filmin serilerini izledik ve dün from dizisine başladık acayip sardı çok değişik

Peaky bleanders :people_hugging::people_hugging::people_hugging::people_hugging::heart_eyes: genelde aynı şeyeri izlemişiz zaten​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Off bende onu yazacaktım :rofl::rofl: izle izle bitmedi 7. Sezondayız

İran filmlerine şans vermenizi tavsiye ederim.

Cennetin çocukları aile dizisi tavsiye ederim gerçekten güzel. İsmail hacıoğlu oynuyor

Üniversite yıllarımda çok izledim Farsça dersim vardı :heart: O sebeple de sevdim hâlâ ara ara izlerim bilindik tüm filmlerini izlemişimdir. :heart:

Merak ettim baktım bir şans vereyim :sweat_smile:

Pişman olmazsın bence :grinning_face_with_smiling_eyes:

Biraz ağlamalık bir film önerebilirim :pleading_face: Ateş böceklerinin mezarı.. Bu bir animasyon, ama beni en çok etkileyen filmlerden biri. Çok duygusal zamanınızda izlemeyin de, yine de önermeden geçemedim. Eşimle izlediğimizde 2 3 gün kendimize gelemedik izlerken çok ağladık.

Başlarda sıkıcı gelebilir ama sıkılsanız da devam edin bırakmayın.