Merhaba bayanlar 5 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorn adı zinnia F bu ay Cerazette aldm emziren annelere özelmş adetim 2 gün geçti normalde günü Gününe olurum hap dışında da eşim yine korunur yani acaba hap değişikliğinden dolayı mı bu geçikme
Merhaba bayanlar 5 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorn adı zinnia F bu ay Cerazette aldm emziren annelere özelmş adetim 2 gün geçti normalde günü Gününe olurum hap dışında da eşim yine korunur yani acaba hap değişikliğinden dolayı mı bu geçikme