Doğum günü hediyesi

Hanımlar iki hafta önce eşimin yeğeninin doğum günüydü normalde her sene alıyordum ama bu sene eşimin bu yeğeni annesi ve ablalaıryla sorunlarım çok oldu mesafelyiz bi süredir bu kızın şahsı ile bi sorunum yok sadece annesi iki ablası ve yengesyle aramız açık çok kıymet bilmeyen bir aile ama kızın kendisini sevrm şimdi ben buna doğum günü hediyesi aldım ama verip vermemekte kaararszm bi kaban aldım 870 tl ye verdğm değerin karşılıpını hiçbir zaman alamadım eşime soruyorum krşılık beklemeden yaparsan hayal kırıklığın olmaz diyor ama sonra düşününce ben onlara bunu yaptım onlar bana yapmadı dersen çok üzülürsün verdğn hediyeyi de sorgula rsn diyo o yüzden üzülmeni istemiyorum diyor karşıkık beklemedrn yapıyorum karşlğnda bişey istemiyorum ama bana hakszlık çok yaptılar ben buna üzülüyorum siz olsanız naprdnz çok ikilemde kaldım daha çok vermek istiyorum ama pişman olmaktan korkuyorum

Eşiniz doğru söylemiş. Ben kolay kolay bir şey için kırılmam ama kırılırsam da bir daha eskisi gibi olmam. Görüşmeyi kesecek kadar sıkıntı yaşadığım birinin de kızının dogum gününü kutlamam açıkçası. Bir de bu zaman kadar yapmışsınız. Bence iyice mesafe koymalisiniz. Kız da büyükse bir sorgular belki bu zamana kadar iyiydi sonra noldu acaba diye. Karşılık beklemiyorsaniz verin yine de kızıyla alakası yok diyorsanız…Dediğim gibi ben yapmam şahsen. Çok sevsen de yolları ayırmak gerekir bazen…

Kız 24 yaşında genç bir kız ondan yana bi skntım olmadı hatta bazı durumlarda bana hak bile verir kendi ailesine özellikle yengesine karşı ama daha çok tartışmalara skntılara girmez karışmaz diğerlerine göre daha kibar bir kız diye arada kaldım ablaları olsa asla vermezdim

Ona niyetle almışsın ver, senden çıksın. Eşine hak veriyorum neden dersen karşılık beklemeyince takmıyorusunuz kafanız rahat. Çünkü aynısını eşim banada dedi. Allah tan iste diye,kimseden birşey bekleme dedi. Öyle yapıyorum beklenti olmayınca hayal kırıklığı da olmuyor :rofl:ha sonra konuşmak istemezsen konuşma yine. Kız iyi diye yine de çok güvenme sonuçta ailesi ile aran bozuk neyin ne olacağını bilemezsin​:sweat_smile:

Vermek istemezseniz de kış geliyor ihtiyaç sahibine bağışlayın. Ben olsam ihtiyaç sahibine verirdim.

Yok iyidir ama güvenmiyorum ailesnden dolayı ailesi de başta iyi sanıyordum ama ben hep alttan alırdım bu zamana kadar bi kere yaptıklarına onların anlayacağı dilden cvp verince en kötüsü ben ilan ettiler o yüzden dediğin gibi o niyetle aldım vereyim gitsin hayrım olsun

Aslnda kaban almamın sebebi bu kızın ihtiyacı olduğu için ablası çalışıyor istediğini alabiliyor da bu kız öyle değil bu yaşta hâlâ maalesef ki babasından abisinden şiddet görüyor ondan bişey isteyemiyor ablaları gibi cekingen kalıyo bu biraz bi ara sohbet esnasında tekstil atölyesinde çalışan bi kuzeni var onun eğer gelirse size kaban sana düşeni bana verirmsn diye bişey söylemşti dedim ihtiyacı var sanırım o yüzden ben almak istedm kafama takılmıştı o zaman kuzeni de bnm ki yok kendime alacam demişti o yüzden ihtiyacı var diyorum herşey bi kenara olsun Allah rızası için vereyim

En iyisini yaparsın​:smiling_face_with_three_hearts: İnsan başkasına yaptığını kendine hak görürde,kendine yapılınca dünyayı ayağı kaldırır​:smirking_face:

Aynen öyle

Böyle bir durum varsa tabiki verin. :cherry_blossom:

Uzun zaman eltimle kaynimla kus kaldım ama çocukların doğum gününde hediye verdim. Kocama olan saygımdan ötürü. Ama eğer ihtiyaç sahibi bir kızsa kesinlikle ver derim. Yokluğu da tokluğu da iyi bilirim çünkü :blush:

Hedıyeleşmek sünnettir hele hedıye karşılık beklemek dahada mübarektir bilemezsiniz siz bir verırsınız bin olarak gerı gelir bazen hocalarımız bir şey verdiğiniz zaman içiniz cıx etsın.. bı ne demek yani sevdıgınız bişi verince aklınız o seyde kalır cunkı cok sevdıgınız bişiyi veriyorsunuz.. ama ya bu şey çöpe gideceğine şuna verımde hayrım olsun dersek o hayır olmaz aksine hiç hoş bişi olmaz bunu sıze ıstınadek söylemiyorum sadece örnek verdım… arada kalmışsınız verımı vermıyımı dıe içiniz neye el veriyorsa oyle yapın verince duygunuz nasıl olacak ona bakın zıra ben olsam verırım aılesı ne kadar kotu daha olsa sana gelmeyene sen gıt belkı bu tavrınızdan dolayı aılesıde bıraz mahcup olur sıze yaptığı seyler yuzunden pişmanlık duyarlar…birseye cok dıkat edın İnsan ne yaparsa yapsın ALLAH için yapsın insan nankördür gormez bilmez ve unutur ama elhamdülillah ALLAH hiçbir seyı unutmaz obyuzden sız ALLAH için yapın :rose:

Aynn verecem bnde Allah rızası için

Ben normal de yaptığım hiçbir şeyi karşılığı olmadan yaparım defalarca da yaptım beni ikilemde bırakan tek nokta bana benm onlara yaptığm verdğm kadar bana vermemeleri değil bn onları her anlamda düşünürken elimden ne geldiyse şu zamana yaptıysam ne dedilerse ne yaptılarsa sustum hep saygımı bozmicam diye bnm annemin babamın bana öğrettiği sana taş atana sen gül at diye hep sustum karşılık vermedim ama ne zaman ki bikaç defa üst üste beni kzıımdan vurunca bende daha fazla dayanamayıp konuştum bi iki defa en kötüsü ben oldum sadece hakkımı savundum kötü hiçbir şey söylemdim bana sadecekızmla ilgili yaptıkları hakszlkları dile getirdm rahatsz oldular hepsi birden umrumda değil böyle olunca hal ya yine aynılarını yaparlarsa diye olur ya şeytan vesvese verir günaha girmiş olurmuyum ama ihtiyacı olduğu için de vermek istiyorum ben Allah rızası için yapacam

Ayy hediyeyi bu akşam verdm bu kızla ablaları haftalar sonra bana geldiler annesi gelmedi ama bende kendi evimde verdim bunun ablasının da doğum günü haziran daydı daha önce hediye aldğmda beğenmemiş üstüne bi ton laf etmşti bnde artık ona almamaya karar vermştm bugün görünce kıskandı diyor en azından daha önce bana aldğndan daha güzel rengi diye laf soktu senin bana aldığını hiç kullanmıyorum ztn dedi ordan kardeşi bu hediye verdiğm hayır abla kullanıyorsun dedi ablası iki defa tek kullandım dedi bişey demedim bende neyse bu sene ona almadım diye kırıldı bunı da laf sokarak belli etti sizce gözü kaldı diye günaha girmiş olablrmym

Sanmam. Ztn aldığınıza değecek biri değilmiş ki. Hediyenin amacı karşıdakini düşündüğünüzü belirtmek ve içinizden gelmesi. Bunun laf yapılması bile doğru değilken o kişi birde kıyaslama yapmış. Almayın bir daha boşverin. Kardeşi de sanırım ya saf ya ablasına inat yapmış giymiyorum dedikçe :joy::joy: yatsıya bile kalmamış yalanı :joy:

Aynn daha önce de çok laf ettiği için almıyorum artık açık sözlüyüm adı altında patavatsız kardeşi doğruluktan yana ama çok mutlu oldu hepsi gelince üstnde montu kabanı vardı bu kızın tek yoktu bnde kaban bakıyordum hep almak istiyordum vs dedi ihtiyacı varmış hâl böyle olunca hiç pişman olmadım yarın yine kalp kıracak bir şey yapsa da ailesi içim rahat olacak bnm bu konuda

Valla sevindim. Tam ihtiyacı olan birşey alarak nokta atışı yapmışsınız. Normalde böyle şeylerin lafi bile olmaması lazım ama arada küslük vs. Olunca insanları konuşmaya mecbur bırakıyorlar. Ben şeye şaşdım kızın ablaları var ve çalışıyor demiştiniz sanırım ya malum havalar soğudu görüyorlar kıza neden kendileri almayı düşünmemişler , düşünmedikleri gibi birde sizin aldığınıza laf edip kıskançlık yapıyorlar sevinmeleri lazım hâlbuki.

Ondan bi küçük ablası bi nebze daha mutlu oldu ihtiyacı olduğunu biri mi söyledi sana dedi yok dedim kış geliyor lazım olabilecek bir şey almak istedm dedim ondn aldım kızla küçük ablası geçen hafta da kaban bakmays gtmiler vs istanbul da çok pahalı diye almamşlar babasından da zor minnet istiyo para öyle yani iyi denk geldi valla beğendi de onu giyerek gitti hatta çok mutlu oldum

Rabbim bununla inşallah kaza ve belaları def eder sizden, ailenizden. Kızda her giydiğinde sizi hatırlar dua eder​:rose: taa ben sevindim, mutlu oldum​:smiling_face: