Dogum günü süsleme pasta fikri

İyi geceler Anneler :bouquet:

Haftaya cuma kizimin 1 yaş dogum gününü yapicaz evde aile içinde. Süsleme nasil bisey yapicam hoç bi fikrim yok pastaya bile karar veremedim dogru duzgun seker hamurlu istemiyorum sadece. Bana kendi yaptiginiz susleme masa fotolari atarmisiniz pastada dahil fikir olsun pastayi yaptiricam.:slightly_smiling_face:

biraz amatör ama daha doğru malzemelerle guzel.yapabilirsin diğerleri pek uygun gelmedi ay yildizli örümcek adamli pasta felan belki bunlar fikir olur​:blush:

benimki daha 9 aylık ama yaparSam şöyle bişey yapmayı planlıyorum evde yanına kek ikramlar bişeyler Allah nasip ederse :heart: bir de partifabrik diye bir sayfa var bebek resimlerinin kafasından kek üstüne süsleme kürdanı falan yapıyorlar o tarz bişeyler yapmayı düşünüyorum kızıma göre uyarlayıp

Kendim yapicakdimda pastayi beceremem mahvolur diye vazgecdim canim okadar hazirlik yapicam bide pasta zor olur. Emegine saglik valla cok.guzel olmuş normalde bende yaparim ara ara :slightly_smiling_face:

Buda cok guzelmiş canim . İlk kizimda 10 sene once ilk yas gununde kurdanlara resmini yapmisdim.guzel oluyo :face_with_hand_over_mouth:

Canım ben pastaneden sade beyaz pasta aldım suslemesiz. 270 TL ye verdiler. Yenilebilir gofret kağıdı aldım onda güller yaparak kendim süsledim. Gofret kagidindan çok güzel süslemeler çıkıyor

Ay cok guzel olmus canim boyle bi pasta gormusdum ama disindakilerin ne oldugunu anlayamamisdim onudami pastaneden aldin iyi fikir aslinda zaten yaptirmak istediginde fiyat yukseliyo gayet mantikliymis :face_with_hand_over_mouth:

Trendyoldan aldım. A4 kağıdı şeklinde.

Ben bu tarz günleri evde kendim yapmayı çok seviyorum size de fikir olsun

Cook sagol canim bakiyorum hemen

Emwginize saglik cok.guzel olmuş insallah bende becericem :face_with_hand_over_mouth: 10 yasinda bi kizim daha var onada her sene yapiyoruz ama susleme yapmiyodum ben bebekmiyim diye istemiyo bakalim.kucuge bu sene becerebilirsem yapicam

Çok teşekkür ederim :heart_hands:t2:Trendyolda setler halinde satılıyor hem uygun hem çok basit umarım istediğiniz gibi yapabilirsiniz :blush:

Benim kızımın doğum günü de bugün :heart_eyes: biz de kutlamayı bu cumartesi yapıcaz. Ben biraz sade yapmayı düşünüyorum duvara böyle kurdelalar yapıştırmayı düşündüm ama tabi kurdela bulabilirsem. Pembe tonlarına gitti elim ister istemez, elbisesi de pembe :see_no_evil_monkey:

Pastayı da kendim yapacağım iki katlı yapmaya çalışacağım bakalım eğer olursa. Olmazsa yedek yaparım üste koyacağım kısmını. Süslemesini de kurdelalı düşündüm bir de bizim bir oyuncak var kızımın kapı süsünde kullanmıştım onun resmini yapacağım pastanın üstüne. Tabi bunların hepsi hayal şu an, yapabilirsem fotoğraf atarım inşallah buraya :face_with_hand_over_mouth:

Pasta için de böyle bir şey kaydettim inşallah yapabilirsem tabii

Sen yaparsin canim elin becerikli senin goruyoruz burdada :upside_down_face: iki katli bende dusundum de baklim. Kelebek balon duvara sus olursa pastasina kelebek dusundum bende fiyonk cok guzel beceremem diye bundan bende vazgecdim. Kesin at fotograf fikir olur bizede canin

Teşekkür ederim atarım inşallah :heart_eyes: siz de yaparsınız bence hepsi de çok güzel olur :smiling_face_with_three_hearts:

İnt soyle balonlar aldim 8 kasimda da küçük hanımın dogum gunu . Bende evde kutluyorum o an nasil birsey yaparım bilmiyom pembe renkli pasta alirim evde pasta vs uğraşamam ya ben ayda yılda bir yiyoruz zaten​:woman_facepalming:

Bende şuracıkta bekleyim neler varmış :face_with_hand_over_mouth:

Ay canim benim sabah sabah ne guzel dua bu boyle Allah razi olsun cok hosuma gitti :upside_down_face::heart:

Bu balonlar nasil geldi habiş gorundugu gibimi buna bende bakdimda emin olamadim. Hafta sonu parti malzemeleri satan bi yer var oraya bakacam bi. Pastayi bende kendim yapim dedimde altindan kalkamam vazgecdim

Cok guzelmis pasta ve süsleme benim tarzım bu tür şeyler bana da fikir olmuş oldu teşekkür ederim öneriniz cok iyi oldu

Çok iyi denemez cok da kötü değil ya bende sordum da buraya yazısı vs 500 mal oluyordu ben burdan 206 aldim dur resim atayım 5 tane de fazladan koymuşlar ikisi patlak çıktı sadece