Doğum günü🎂

Merhaba kızlar burda bir aile gibi olduk o yüzden sizin fikirleriniz de benim için çok önemli :heart_eyes: Bugün benim doğum günüm :partying_face::joy::smiling_face_with_three_hearts: evde kendi pastamı yapmak istiyorum ve tariflerinizi bekliyorum :birthday_cake::blossom::partying_face::sunflower::house_with_garden: teşekkürler :balloon:

Yaa iyiki doğmuşsunuz nice hayırlı saglıklı yıllara ailenizle hep mutlu olun İNŞALLAH :rose: bence kendınızı doğum günümüzde yormayın bugunun tadını çıkarın pastayı size alsınlar..

Teşekkürler canım :smiling_face_with_three_hearts: yaa aslında doğru diyosun ama nedense içimden öyle geldi :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

Eee belkide kendiniz içim bişi yapmak istorsunuz o zaman yapın :rose: nice yaşlara tekrar.

Doğum günün kutlu olsun rabbim hayırlı sağlıklı. seneler nasip etsin :palms_up_together:

Tarif bilmiyorum genelde hep hazır alırım pastayı :smiling_face_with_three_hearts:iki kere tariflere bakıp yapmıştım başka yok. Nice güzel yaşlarınız olsun inşaAllah. Sevdiklerinizle güzel,mutlu, huzurlu ve sağlıklı yaşlarınız olsun :tada::sparkles::tada::sparkles::tada:

Kizlar çok teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: internetten bakıp yaptım :joy: normal bir pasta

Süsleme kaldı sadece​:face_with_hand_over_mouth:

Amin teşekkürler :blossom::blossom::blossom:

Teşekkürler canım :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Konum at sana gelelım :rofl:

Ellerinize sağlık :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

İki üç gündür benimde canım tatlı çekiyor dün eşim marketten bişiler aldı kedi gibi içlerine baktım belkı bir çikolata almıştır diye patates tavuk tuzlu kurabıye ve peçete birde bebek bezi dedım insan yanlışlıkla bir çikolata falan bişi alır ee dıyor deseydın illa demem mi lazım evde deli gibi tatlı seyler arıyorum MAŞALLAH benım cocuklar fare gibi hiç bişi bırakmıyorlar bazen olmayınca olmuyor :rofl:

Hahha istanbul eyüpsultan buyurun bekliyorum hepinizi :joy::joy::joy:

Benim büyük oğlan da öyle evde asla çikolata bulamazsin bütün zulalari patlatır

Dogum gunun kutlu olsun canim

Tesekur ederım sıze afiyet şifa olsun ellerinize saglık :rose:

Cook tatlısın ya :joy:

Küçüklüğüm aklima geldi .annem pazardan gelince ne almış doye posteleri karistirirdik​:joy:

Iyiki doğdun güzel anne :heart::bouquet:yeni yaşın bereketli geçsin :folded_hands:

Ne alacak oda kocam gibi patates almıştır kesin :rofl: o senin tatlılığın :rose: :green_heart: