Doğum yapalı 37 gün oldu başvuru yapmama rağmen doğum parası hâlâ yatmadı alan var mı nereye ve kaç günden sonra yatıyor acaba
Cnm 1ay sonra yatiriyorlar ilk ay alamiyorsun ama 144arayip kesin bilgi alabilirsin onaylanıp sürecin nasıl devam ettiğini söylerler