Doğum sonrası ağda

Merhaba 40’ım çıktı ama bikini gölge kısmım hala uyuşuk dikiş yeri hemen üzeri olduğu için ağdaya gitsem sorun olur mu acısı devam ediyo korkuyorum ama özledim ağda yaptırmayı jddjdjd

Gitme bence 6 hafta bekle en az
Daha hasas olur bikini line

Diger turlu hallet creme gibi ada varya

Yaranin toparlanmasi gerekiyo diyor

12 /15 hafta sure vermis

Yani beklemen iyi olur.

Cok erken daha 6 ay dikkat etmen lazim ic yaran var daha ic yara iyilesme suresi 60 ay. Zaten sen iyiyim diyip agir falan kaldirirsan iste ozaman anlarsin daha iyi olmadigini icin aciyo resmen

Ha bu arada o uyusukluk hemen gecmiyo canim yillar suruyo malesef

20 sene onceki dikisim hamileyken karin geriyodu yillar gecmesine yine de aciyodu
Ozellikle en sonunda daha cok basima bela oldu da anlatmiyim da hatirlamak istemiyorum o gunleri

Benimde 10 sene var arada oyle gerginlik olmadida o uyusukluk hissi yillarca surdu ama hele suan duzeleceginden umudumda yok ayni yer kesildi sonucda